steken in de buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Rosanna, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosanna

    Rosanna Lid

    22 feb 2006
    51
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb ook een vraagje. Ben nog niet zo heel ver in mijn zwangerschap maar soms toch wel onzeker. Dit wordt ons eerste kindje dus ervaring heb ik ook nog niet.
    Nu heb ik woensdag een behoorlijk heftige training gehad met korfbal (zeer fanatiek), en de laatste 10 minuten gingen niet zo goed. Ik kreeg steken aan de linkerkant van mijn navel. Ik ben toen ook meteen gestopt. Ik heb hier gisteren ook nog behoorlijk last van gehad maar dan rondom mijn gehele navel. Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter maar ben behoorlijk misselijk vandaag.
    Zijn dit allemaal normale symptomen of moet ik me zorgen gaan maken.

    Alvast bedankt voor jullie antwoord,

    Groetjes Rosanna
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Rosanna,

    je hoeft je geen zorgen te maken, dit zijn normale symtomen van je lichaam. Je lichaam geeft hiermee aan dat je eigenlijk te fanatiek bent bezig geweest. Het is dus wel een seintje om rustiger aan te doen. Je kunt prima blijven sporten als je zwanger bent. Maar pas op momenten dat je lichaam het aan geeft, je tempo aan en neem meer rustpauzes.

    Mirjam
     
  3. Rosanna

    Rosanna Lid

    22 feb 2006
    51
    0
    0
    Harstikke bedankt voor je snelle reactie Mirjam. Ik ben een stuk gerustgestelder. ;)

    Groetjes Rosanna
     

Deel Deze Pagina