Hallo dames, Ik vroeg mij af wanneer het bij jullie zichtbaar begon te worden dat je zwanger bent/was. Ik kan het mij niet herinneren wanneer ik bij mijn eerste zwangerschap een buikje kreeg en op de foto's ook niet zo duidelijk.
Bij de eerste rond de 24ste week en de tweede ook. Bij de tweede was ik zelfs zo plat als wat nog met 17 weken.. En nu staan mensen zo .
Ik hoopte dus NU, maar zoals je in mijn banner kunt zien zit ik nu op 19 weken en kan ik je vertellen dat het nog steeds een beetje sneu gesteld is met de buik.. Zoals iemand anders van mijn postuur (1,77m 71kg en ± maat 40) die ook op de 19 weken zit het gister in een ander topic omschreef: "Het kon ook zijn dat je een flink kerstdiner achter de rug hebt". Dat dus.. Ik wacht rustig af
Haii Ik ben nu bijna 10 weken zwanger van me eerste maar ik begin nu al wel te groeien hoor. Eerst waren het meer mijn darmen en werd hoe later op de dag mijn buik ook dikker Maar nu heb ik al ietsje een buikje al ik wakker wordt en me cupmaat van me bh is ook al 1tje groter geworden haha. Lieve groetjes
Hier nu bijna 18 weken en nog geen buikje te bekennen en dat terwijl ik heel slank ben van postuur (1.70cm en 51kg)..de VK zei dat het makkelijk pas rond 23/24 weken kon beginnen bij sommige..
Bij mij begon het met 16 weken een beetje zichtbaar te worden. Met 20 weken begon het flink te groeien
zwanger van de eerste en bij 8 weken kon ik mijn gulp niet meer dicht doen van mijn broeken... mijn eerste symptoom was ook dat ik niks op mijn buik kon hebben. Als mijn vriend zijn hand op mijn buik legde dan moest deze er onmiddelijk af. Nu is mijn buik nog groter en hij groeit verschrikkelijk snel, wel leuk natuurlijk maar ben wel bang voor rugklachten end aangezien ik nog helemaal niet ver ben en mijn rug nu al aangeeft het niet heel fijn te vinden... eerste foto is van 11 weken en de laatste van anderhalve weke terug..
hier was het met een week of 10 iig duidelijk te zien, want toen kwam ik een vriendin van mijn zusje tegen in de stad en die zei: o, a. heeft helemaal niet vertelt dat ze weer tante wordt! Dus ik uitgelegd dat dat ook nog niet mocht omdat ik pas tien weken was.
Bij mij kon je het met een week of 20 pas zien maar kon het nog aardig verstoppen. Daarna kwam ik terecht in een groei spurt en was het ook niet meer wegte stoppen
Hier zag je er lang niets van, met 24 weken kon je ook nog denken dat ik zwaar getafeld had. Nu trouwens niets meer van te merken hoor, heb gewoon een hele late groeispurt gehad.
Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. En je zag het bij mij al vrij vroeg. Met 12 weken zagen wij het zelf al. En met 15 weken werd het al zichtbaar voor anderen
Ik merkte zelf dat het bij een week of 16 begon te groeien, maar je zag het denk ik pas 'duidelijk' tegen een week of 20.
Ik was altijd hartstikke plat en met 13 weken zag ik eruit alsof ik flink en goed gegeten had. Mensen die me niet kenden zouden gewoon denken dat ik er altijd zo uit kon zien. Bekenden zagen het toen wel. Pas rond de 20 weken begon het echt een bolletje te worden en toen ben ik in 5 weken zo'n beetje ontploft
Ben nu 15wk en mijn kuil is een lichte helling aan het worden, maar dan moet je wel een vergrootglas pakken en weten waar je kijken moet. Dus ben zelf ook super benieuwd. De gyn. vond me nog erg plat, zei ze.
Bij mij heel laat. Met 30 weken kwamen de meesten die het niet wisten er pas achter. Maar mijn buik is er nu hoor
Bij mijn eerste zwangerschap explodeerde ik met 19 weken, maar met mijn tweede zwangerschap al bij ongeveer 14 weken.
Ik ben hier nog platter dan bij de eerste op deze termijn. Ben dit keer wel 3kg lichter dus daar kan het aan liggen. Je ziet nu echt nog niks, behalve na het eten. Maar als het goed is komt er voor mij een vroeispurt aan nu, dus over een week of 4 verwacht ik een mini zwanger Bolletje