Hallo, Na een miskraam afgelopen zomer nu weer een nieuwe poging. Vandaag 12 dagen na inseminatie een vroege test gedaan. Zwanger.. maar heb steken in mijn lies en schaamstreek. Voelt aan als spierpijn. Deze had ik ook de vorige keer toen de zwangerschap eindigde in een vroege miskraam. Zeer onzeker dus. Mijn nod is dinsdag of donderdag ivm een onregelmatige cyclus.. Zijn er hier meer met klachten in de lies of schaamstreek in dit vroege stadium? Of enig idee wat het zou kunnen zijn?
Hallo! Ik heb rond 4-5 weken zwangerschap ook last gehad van steken. Nu soms nog, ook in de schaamstreek. Ik denk dat het heel normaal is... Je lichaam doet zo'n rare dingen door de zwangerschap! Snap wel dat je wat ongerust bent door eerder miskraam! Maar volgens mij hoeft dit er zeker niet op te wijzen dat het opnieuw fout gaat. Anders even bellen naar gyn of dokter? Ik duim voor je dat dit een goeie zwangerschap mag zijn!! Groetjes PetiteBelge
Heb dit ook gehad, ook een keer een topic over geplaatst volgens mij. Bij mij was het bij de tweede zwangerschap kort na de eerste die helaas ook eindigde in een miskraam. Heb aan de gyn gevraagd wat het kon zijn maar volgens hem was het niks en zat het tussen mijn oren omdat ik extra op mijn lichaam aan het letten was . Voelde toch wat anders dan anders hoor! Inmiddels alweer 16 weken zwanger en tot nu toe gaat alles goed met ons kleintje. De onzekerheid blijft wel hoor na zo'n miskraam dus ik snap je heel goed! Hopelijk blijft het bij jou deze keer ook goed gaan voor nu in ieder geval gefeliciteerd!
Ja hoor hier ook gehad ook al in het prille begin. Bij beide zwangerschappen (mk en gezond kindje) flinke steken. Ik denk dat je last hebt van bandenpijn. Dit komt door het oprekken van de baarmoeder. Kan flink zeer doen!
Ik ben nu 4-5 weken zwanger en had gisteren ook zulke steken bij mijn liezen, vooral links! Ik had gelezen dat het waarschijnlijk bandenpijn is idd. Maar ik heb wel een afspraak gemaakt bij de huisarts nadat ik mijn positieve test in handen had, dus ik ga het wel even aangeven voor de zekerheid.
had het trouwens ook al heel vroeg was mijn eerste symtoom... toen de test gedaan.. lijkt me eerder dat het dan goed gaat als fout... was vorige keer misschien toeval
Vrijdag mijn eerste echo gehad. Alles was goed. 6 wkn en 2 dagen. Ook al het hartje zien kloppen. Hopen dat het allemaal goed blijft gaan!