Wie is er bekend met zwangerschapstest apotheek huismerk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moontje, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik heb een test gehaald bij de apotheek (huismerk).
    Nu heb ik de beschrijving gelezen en zag ik dat je het staafje 3-5 seconden in je urine moet houden en daarna moet je dat staafje in een rondje zetten op de eigenlijke test zeg maar. (ben niet helemaal duidelijk geloof ik :oops: ). Mijn vraag is of je dat staafje dan 2-5 minuten vast moet houden of dat je dat er weer af mag halen. Ik ben bang dat ik de test verkeerd ga doen! Ik ga pas testen met valentijn, maar just to be sure!

    Alvast bedankt!

    Moontje
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat staafje blijft uit zichzelf in dat rondje staan. Eerst wel even goed aandrukken en dan zo laten staan. Je ziet het morgen vanzelf wel. Succes met testen.
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    oh, oke, hartstikke bedankt hoor! Het is de eerste keer dat ik ga testen...

    Ik weet niet of ik morgen ga testen, ik denk dat ik wacht tot valentijn. Mocht ik dan zwanger zijn, dan hebben wij de beste valentijn ever. En ik ben ook bang voor teleurstelling als ik eerder test en hij blijkt negatief...

    dank je!!

    Liefs,

    Moontje
     
  4. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey Moontje, wat spannend!!! Ik zal voor je duimen de komende dagen dat de ongie weg blijft en je lekker mag gaan genieten van een posi test met valentijn!!!!
     
  5. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Dank je wel! Vanochtend nog steeds niets te zien, dus het wordt steeds spannender!!!

    Moontje
     
  6. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    O Moontje,succes meid!!
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ahh spannend!
    Wel knap dat je zo 'rustig' kan wachten tot dinsdag haha... Dat was niets voor mij :)
     
  8. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Eerlijk gezegd.....ik ben best een beetje bang...denk dat wel meer vrouwen daar last van hebben. Ik wil heel, heel graag! Maar nu ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn, word ik toch een beetje bang....

    Vandaag voel ik me trouwens knap belabberd! Ik heb constant honger, misselijk, honger, misselijk. Heel irritant en ik ga vanavond uit eten met mijn moeder!! Die weet nog van niks!

    Maar we zien wel...

    Liefs,

    Moontje
     
  9. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey Moontje,

    Hoe is het gegaan met het uit eten gaan? Ik hoop dat je het nog een beetje kon uithouden en je moeder geen signaaltjes hebt gegeven! :)
     
  10. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi Moontje, heelveel succes me testen dinsdag.
    Hopelijk is ie positief.

    Zal voor je duimen.
     
  11. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    hahaha, ja dat was best moeilijk ja! Wij drinken altijd samen een karafje wijn als we uit eten gaan en nu sloeg ik het over met de smoes dat ik de hele dag al zoveel dorst had dat een wijntje dat alleen maar erger zou maken! En later begon ze over haar zwangerschapskwaaltjes vroeger! (ohoh) Moeders hebben ook alles door....

    Maar verder nog niets gezegd hoor!

    Het eten was erg lekker, we hebben echt zitten genieten!

    Liefs,

    Moontje
     
  12. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ja, moeders zijn daar HEEL goed in! hihi

    Gelukkig maar dat je op dat moment geen last had van je misselijkheid! Ik hoop echt voor je dat het raak is!

    Veel succes dinsdag!
     
  13. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Kan je vertellen , dat heel vaak anderen het eerder doorhebben als jij .
    En ik denk dat moeders daar een soort zintuig voor hebben ;) .
     
  14. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja, haha, het lijkt af en toe wel of ze dwars door me heen kijkt!

    Maar ik wil niet dat ze iedere keer teleurgesteld wordt als het toch weer niet zo blijkt te zijn of als er een vroege miskraam volgt ofzo. Dat trekt ze echt niet!

    Hoop dus dat ik het verborgen kan houden, mocht ik inderdaad zwanger zijn!

    Moontje
     
  15. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Janine, wanneer ga jij testen??

    Moontje
     
  16. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Als ik zwanger ben laat ik het mijn ouders en goede vrienden echt wel weten. Mocht ik daarna een miskraam krijgen, dan wil ik dat juist die mensen me ook kunnen steunen.
     
  17. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Er is 1 goede vriendin die het weet. Die zijn nu bezig voor een tweede kindje. Helaas is zij gisteravond ongesteld geworden.

    Zij heeft een missed abortion gehad de laatste keer en had ook iedereen al verteld van haar zwangerschap. Het doet heel veel pijn als je aan iedereen moet vertellen dat het mis is gegaan.

    Ik kies ervoor om het dan alleen met mijn vriend en met haar te delen. Mijn moeder heeft al genoeg verdriet gehad.

    Maar dat is ieder zijn ding, toch?

    Groetjes,

    Moontje
     
  18. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ja hoor, iedereen moet doen wat ie het beste vindt. Het lijkt mij alleen zo moeilijk om het in je eentje te verwerken. Een vriendin van mij heeft ook een miskraam gehad en haar lucht het juist op dat ze er met verschillende mensen over kan praten. Ik denk dat het mij ook zou helpen met verwerken. Ik hoop natuurlijk dat als ik zwanger ben het geen miskraam wordt, maar het komt zo vaak voor dat je er onderhand wel rekening mee moet houden.
     
  19. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ja klopt, ik hoor het ook steeds vaker.
    Maar je moet er nooit vanuit gaan hoor.

    Ik ben wel iemand om alleen dingen te verwerken. Later komt dat er dan nog wel een keer uit, maar ik heb al heel snel het gevoel dat ik andere mensen opzadel met mijn problemen. Ik weet wel dat zij dat niet zo zien, maar ja, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

    Maar we gaan nu niet nadenken over een eventuele miskraam, we gaan ons focussen op een zwangerschap, toch Molly?

    Succes hoor!

    Liefs,

    Moontje
     
  20. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Yep! Jij ook succes!
     

Deel Deze Pagina