Ringachtige opening van binnen met iets wat uitsteekt.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Melissa en Joey, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa en Joey

30 okt 2007
    52
    0
    0
    Full time MAMMA!!
    lelystad
    Hallo verloskundige,

dit is mischien echt een hele rare verhaal met vraag..
    Gisteren avond wouden ik en me man vrijen :oops: En we deden dus eerst aan voorspel,waarbij hij mij vingerde :oops: :oops: :oops: ,
    Maar dat hield snel weer op omdat hij iets raars voelde van binnen, hij zij iets wat uitsteek heel ver, en ik vroeg hoe het voelde,hij zij dat het dun aanvoelde,een klein beetje stug.
    En het kwam uit een soort van opening, een soort ringachtige opening zij die, die bijna net zo groot als 3 vingers was.
    Ik vond het nogal eng worden en zij dat hij meteen moest stoppen.
    We zijn maar gewoon op bed gaan liggen, toen hij trouwens voelde deed dit zo ontzettend pijn, me buik werd helemaal hard en wat een buikpijn zeg...
    Maar nu heeft dit kwaad gekunt dat mijn man heb gevoeld en wat is dit nou eigenlijk,
    Ik vind het nogal eng, en ben bang dat er nu iets kan gebeuren.
    Moet ik mijn verloskundige bellen met dit verhaal, ik vind het eigenlijk nogal chenant om te vertellen, :oops: :oops:
    Hopelijk kunnen jullie mij vertellen wat ik kan doen en wat het is,

Groetjes Melissa

2. Melissa en Joey

30 okt 2007
    52
    0
    0
    Full time MAMMA!!
    lelystad
    Zou iemand alsjeblieft willen reageren [-o< , ik ben nu zo onzeker en weet echt niet of het gevaarlijk is :pale:

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi melissa,

Ik kan je net vertellen wat het is zonder dat ik het zelf gevoeld heb. Geeft het bij je volgende controle even aan, over de tel is ook zo wat. Dan kan je eventueel je verloskundige een inwendig onderzoek laten doen dan weet je gelijk wat het is.

Imke
    ps is niet raar hoor dat je dat vraagt!

Deel Deze Pagina