Bruinverlies en jeuk..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nina010, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hallo verloskundige,

ik heb een vraagje. Ik heb sinds 2dagen bruinbloedverlies(donkerbruin bijna zwartachtig) met klein beetje rood. Overigens is dit vanmiddag gestot. Ik heb totaal geen menstruatieklachten(wat ik normaal wel heb, hoofpijn, krampen pukkeltjes etc)Dit kwam op de periode dat ik ongesteld moest worden, is dit mn menstruatie? tevens heb ik sinds paar dagen jeuk op mn buik. wat zou dit kunnen zijn? graag hoor ik van je. alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het kan een spotting zijn, dit is tussentijdsbloedverlies.
    Het kan een innesteling zijn.
    Het kan een voorteken van je menses zijn
    Het is dus even afwachten.................

Imke

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hoi imke, dank je voor je reactie!
    hoe kan het een tussentijdsebloeding zijn als ik bloed(bruin) heb verloren op de periode dat ik mn menstruatie moet krijgen.. ik dacht dat een tussentijdsebloeding voor je menstruatie zou moeten komen.. mijne was een dag eerder dan dat ik ongesteld had moeten worden..

ik heb sinds gisteren geen bruinbloed meer , dus totaal 2,5 dag bruin verlies gehad. is het toch handig om een test ertegenaan te gooien of gewoon mn volgende menstruatieafwachten over paar weekjes...

groetjes, nina

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Hoi inke..
    in totaal heeft het bruinverlies 2.5 dagen geduurt.. ik had er wel een tampon voor nodig.was dus niet een paar druppels. vrijdagmiddag is het gestopt. ik heb vanochtend just in case getest. kwam negatief uit. ga ik net naar de toilet.. en rara.. ja hoor weer bruinverlies! mirne wat kan dit zijn? kan dit nog bij mijn bruinverlies horen van paar dagen geleden en is dat dan mijn menstruatie? ik hoop dat je me antwoord kan geven.

Deel Deze Pagina