Eerste kind meteen raak tweede langer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kel1985, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kel1985

Kel1985 Lid

23 sep 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het vaak zo dat als je eerste meteen raak was je tweede dat vaak ook is?of valt daar Geen pijl op te trekken? Ga nu naar de derde ronde voor een tweede kindje..deze maand ook rrn positieve ovulatie test en regelmatige cyclussen maar ja
    Helaas...Vast bedankt!

2. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    valt geen pijl op te trekken volgens mij hoor. een kennis van me kreeg haar eerste kindje (was snel raak) vorig jaar juni (is helaas met de bevalling misgegaan...). ze is nu nog steeds niet zwanger van een volgend beebje.

bij mijzelf 1e kindje 4e ronde en tweede kindje 3e ronde. er is ook een topic hierover over hoe lang je over eerste en tweede kindje deed. maar weet niet hoe ik dat moet toevoegen:cool:

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    vraag ik me ook wel eens af maar volgens mij echt geen pijl op te trekken als ik het hier zo af en toe lees.
    Ik was van dochter in ronde 1 zwanger, en daarom denk ik nu vanalles te voelen in ronde 1;) maar je weet het gewoon niet

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ronde 1 voor de oudste (en we dachten dat het lang zou duren omdat beide ouderparen ook jaren hebben gewacht).
    De jongste is in de 3e maand verwekt. Dus dat viel ook nog wel mee.

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier de oudste in de eerste maand, de jongste in de tweede maand :)

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier bij beiden kinderen meteen zwanger geraakt.
    Het is wel vrij uitzonderlijk volgensmij hoor.
    Het met 1 kind hebben is al een uitzondering laat staan met 2 of meer..

7. Kel1985

Kel1985 Lid

23 sep 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties...weet dat ik pas 2 maanden bezig ben en ik ben er deze maand ook elke dag mee bezig geweest dus te geforceerd denk ik..dat schijnt ook helemaal niet goed te zijn...je wil gewoon je ongesteldheid niet zien dat is zoo jammer als je t graag wil..

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.994
    6.744
    113
    zuid-holland zuid
    bij mij de eerste in ronde 3 en de tweede in ronde 6. Het waren 6 lange maanden ;)
    Maar ja, alles binnen een jaar is normaal en mag je blij mee zijn.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Heb je deze ronde al getest ?

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste zwangerschap na 8 maanden, dat ging mis, volgende was binnen 2 maanden (maar eerste cyclus)

Deze was raak een week voor we het gesprek aangingen om te besluiten dat we voor nummer twee zouden gaan.. met het oog op dat het waarschijnlijk weer een maand of 8 zou duren;) maar goed, ik was dus al zwanger.. dat was nogal een verassing... (voor mij mee dan mijn man die was gelijk gewent)

11. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Eerste kindje in 1e ronde raak na ruim 10 jaar pil geslikt te hebben. Op nummer twee wachten we nu al zoooooo lang ( voor mijn gevoeld dan) nu bijna een jaar :(

12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    De oudste was met 3 maanden 'raak'. De jongste heeft ruim 1,5 jaar op zich laten wachten in de mmm..... Valt volgens mij geen pijl op te trekken. Nature decides!

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eerste twee kindjes beide in ronde 1!!! Dus het kan! Maar nu derde kindje en inmiddels derde ronde... Wel bevruchting geweest in ronde 1, maar innesteling is fout gegaan. Maar we gaan vol goede moed door, want we mogen zeker niet klagen!
    Succes met zwanger raken...

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Wij zijn ook al bezig met het bedenken van wal als:
    Als ik meteen zwanger wordt is de beste datum om zwanger te worden onze datum van verkering met elkaar, eind oktober.
    Ben ik zwanger op 2 bruiloften van 2 van mijn beste vriendinnen.
    Is het in 1 keer proberen gelukt...
    Hebben er het druk volgend jaar met verbouwen.
    En bovenal super gelukkig zijn.

15. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

:)Oh verkeerde forum...

16. Memories

Memories Niet meer actief

vraag ik me inderdaad ook wel eens af..
    hier was het na het stoppen met de pil na 7 rondes raak, ben benieuwd hoe dat straks gaat als we voor een brusje gaan

17. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Hai meiden, las even mee.. Ik vroeg het me namelijk nu op ronde drie ook af..
    De eerste was in één keer raak. En nu wordt ik een beetje zenuwachtig :s
    Ben nu ook wel wat ouder, schijnt toch ook een rol te hebben.
    Ik hoop dat het snel toch raak is..
    @ Kel, vandaag testen? Ben benieuwd!!
    Liefs,
    Laura.

18. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    1e kindje in ronde 3 raak, de 2e pas in ronde 10.

19. Kel1985

Kel1985 Lid

23 sep 2013
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! Zie ook dat ik een nieuwe banner moet want ben ongesteld..dat is waar de natuur beslist...we moeten het nemen zoals het komt..ben heel erg dankbaar dat ik er al 1 heb...ben er deze maand ook erg mee bezig geweest...mijn vriend werd ook een beetje gek van me eerlijk gezegd dus op die manier is het voor beide ook niet een relaxte aanloop naar een 2e zwangerschap..ga ook niet meer in de weer met ovulatie testen want heb gezien op de clearblue dat ik die gewoon heb...hopelijk komt mijn 2e wens ook uit...jullie allemaal succes!

20. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Hier bij kind 1 in ronde 1. Bij mijn miskraam ronde 1 & nu weer in ronde 1.

Deel Deze Pagina