Hoi meiden, ik moet echt even van me afschrijven... Ben namelijk een beetje bang, dat ik zwanger ben. Kans is misschien heel erg klein, maar toch... Dochter is bijna 1 en na geboorte vrij snel aan de pil gegaan. Omdat ik me daar zo slecht door voelde, daar nu sinds 30 sep mee gestopt. 3 okt. 1e dag ongesteld. Afgelopen zaterdag seks gehad, cd 10. Op dat moment dacht ik, goh kan makkelijk nog qua termijn, de 1e zw duurde ook even. Maar goed, nu begin ik hem te knijpen, want afgelopen maandag had ik wat licht roze afscheiding ( heb ik anders nooit?!) en wat rare felle steekjes. Woensdagochtend op mn werk werd ik super misselijk van iemand die een broodje zat te eten, van de lucht... heb ik anders ook nooit. Heb al 3 dagen eetbuien. Vandaag ook weer rare steekjes, soort ongi krampen en het litteken van de ks is gevoelig?! Goed... haal ik nou dingen in mn hoofd omdat ik best bang ben? Ik mag het misschien niet zeggen, ik weet niet of ik het nu al wil...voel me er nog niet klaar voor, terwijl ik aan de andere kant alweer een paar maanden "droom" van een 2e. Alleen nu nog niet!! Ik weet ook, het is onze eigen schuld als het zo is. Maar, misschien is er helemaal niets aan de hand... We willen in principe zomer 2014 voor een 2e gaan proberen. Ik weet ook, niemand kan mij zekerheid of duidelijkheid geven en zal ik de tijd af moeten wachten... Misschien wel meiden met een vergelijkbaar verhaal? Het is een heel verhaal geworden, bedankt als je de moeite hebt genomen om het te lezen.
een test zal het alleen uit kunnen sluiten helaas.. snap dat je beetje bang bent, ml wilde graag alweer toen onze dochter 10 maanden was maar ik liever niet . wij hebben dus besloten om volgend jaar februari te stoppen met de pil .. daar had ik een veel beter gevoel bij. als je wel zwanger mocht zijn dan moet je het denk ik even laten bezinken en dat je dan uit eindelijk super leuk vind natuurlijk!
Tja, niet om je bang te maken, maar mijn ei is ook op dag 11, dus dan kan het dus wel heel goed dat je zwanger bent als jou ei ook vroeg is? Je kunt niets anders doen dan wachten of je ongi wordt of straks een test doen rond de 25 dagen. Sterkte emee!
Bedankt voor je reactie! Onze dochters zijn bijna even oud, leuk! Ja... het is ook zo spannend weer he, het is meer even de schrik denk ik, als het zo snel is en wat je zegt, inderdaad, even laten bezinken en dan genieten. Als het zo is, is het zeker welkom! Maar eerst nog even afwachten... Misschien is het wel ontpillen
ja leuk he ! ja zeker spannend.. ik had onwijze kriebels , maar toen ml zei : waarom gaan we niet nu voor een tweede ? krabbelde ik gelijk terug .. de kriebels waren er wel maar werden overgenomen door angst. niet alleen over hoe zal het gaan met 2 kindjes ? maar ook bang voor voor de zw , de echos zal alles goed zijn ? ik ben doods benauwd haha