Steken in geboortekanaal

Discussie in 'Gezondheid' gestart door coraly84, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coraly84

coraly84 Nieuw lid

17 sep 2007
    3
    0
    0
    Opticien Manager
    Noord-holland
    Hey,

Sinds ongeveer een week voel ik vanalles onderin m'n buik, steken helemaal onderin en rond de baarmoeder. Daar heb ik al het een en ander over opgezocht en dat zou bandenpijn zijn (Dat dat al kan met 15-16 weken?) Maar ik heb ook regelmatig steken binnenin het geboortekanaal zeg maar ;) (prachtig hoe we dit intieme onderdeel sinds de zwangerschap ineens kunnen noemen) Pijn is een groot woord, maar ik heb datzelfde gevoel als na de 'allereerste keer' of alsof ik in de spagaat ben geweest ofzo. Hoort dit ook bij bandenpijn? Kan het iets te maken hebben met het feit dat ik vorige week een paar baantjes schoolslag heb gezwommen of is het iets anders? Ik ben nogal een stresskipje dus lees het graag als iemand mij kan geruststellen, of ook natuurlijk als het nodig is iem. te laten kijken.

Alvast bedankt

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik moet je zeggen dat bij mij de bandenpijn begon bij 17 weken.. Ook toen begon ik het kindje te voelen. Zelf doe ik aan zwangerschapszwemmen en ik moet zeggen als ik gezwommen heb ook meer last van de banden heb dan normaal. Ook in het geboortekanaal heb ik soms flinke steken. Ik ben gisteren bij de VK geweest en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, want het kan zijn dat het kindje daar onderin ligt en af en toe een keer flink kan schoppen of dat het kindje zo wild is dat het flink aan je band trekt, omdat de baarmoeder alle kanten opgaat. Alleen had ik gelezen dat als je daar zo'n erge last van hebt dat het te maken kan hebben met bekkeninstabiliteit, dus daar was ik heel erg bang voor. Het beste wat jij even kunt doen is even je VK bellen en vragen wat dat kan zijn al zo vroeg in je zwangerschap, maar ik denk niet dat je je er zo druk over moet maken, als het niet goed had gezeten dan had je dat allang gemerkt denk ik.

nou sterkte ermee

Groetjes Diaan

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoogstwaarschijnlijk is het bandenpijn, die steken in het geboortekanaal ook. (heb ik toen nagevraagd bij de verloskundige).

Deel Deze Pagina