Angel sound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fleur24, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,

Wat zijn jullie ervaringen met de angelsound? Ik kan tot nu toe niet echt wat horen.. Ben ik te ongeduldig?
    Wie heeft er 1 en bij wie lukte het? en wanneer lukte het om te horen?

Groetjes

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dat is nu net de reden waarom ik er geen koop. :)

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik mag van mijn man niet 1 kopen om dit te voorkomen. ik weet als ik geen hartje luister dan wordt ik helemaal gek en gestresst. en dnek ik dat het niet goed is. dus hij heeft gelijk en is het maar beter dat ik niet 1 ga kopen hahhaa.

liefs

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het kan idd te vroeg zijn, ikheb hem expres met 14 weken gekocht. Lijkt klein verschil, maar soms maakt het toch best veel uit.

verder: Vervang het koptelefoontje
    gebruik olie, dat geleid het best
    zoek erg laag, richting je lies

en heb geduld ;) succes ermee!

5. Debby191

Debby191 Lid

9 dec 2008
    85
    0
    0
    Alblasserdam
    Hey hey,
    bij dertien weken is het mij voor de eerste keer gelukt.
    Ben wel een heel tijdje aan het zoeken geweest en toen even gestopt. toen ik het vlak daarna weer probeerde hoorde ik het wel :D
    Ik moest wel erg laag zoeken.
    Liefs Deb

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb 'm gekocht toen ik 14 weken was en heb toen ook meteen het hartje gevonden.
    Nu heb ik de duurdere versie, zonder koptelefoon en met speakertje, maar ik hoor idd vaker dat je een andere koptelefoon moet gebruiken, bijvoorbeeld van je MP3-speler ofzo. En veel gel of olie gebruiken en laag zoeken, net boven je schaambot en dan heel langzaam opzoek gaan naar het hartje. Beetje duwen en draaien en het schijnt ook makkelijk te vinden met een volle blaas.

Succes :thumup:

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoor je wel geruis dan, of helemaal niets?

Ik heb de angelsound zelf met 9 weken gekocht en heb 2 dgn geleden voor het eerst het hartje gehoord!

Maak je niet druk, gewoon even geduld hebben.

XX

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Bedankt voor de tips! Net met olie gedaan en een andere koptelefoon en het was nu heel erg duidelijk te horen :)!

Groetjes

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook angelsound gebruikt vanaf ongeveer week 13 totdat ik leven voelde. Het is gewoon even goed zoeken en er de tijd voor nemen. Ook is het niet te vergelijken als bij de VK/gyn dat is vele malen duidelijker.

Gr vruchtje

10. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ik ben bijna 16 weken en kan hem niet vinden,
    moet je nog zo laag zoeken dan of al wat hoger?

11. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

weet iemand toevallig ook hoe je het met de angelsound op de pc kan opnemen... dat schijnt te kunnen zit ook een kabeltje bij enzo.... maar weet niet hoe dat moet..? weet iemand dat..? :)

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap de angelsound gekregen met 11 weken toen ook geluisterd en kon het hartje vinden. Vandaag voor het eerst gebruikt en ik heb het hartje luid en duidelijk gehoord.

13. miriam24

miriam24 Actief lid

16 nov 2008
    179
    0
    0
    overijssel
    ik had de angelsound met 12 weken

heb hem gelijk gebruikt en kon gelijk het hartje horen
    je moet gewoon heel iets bodylotion de op doen en meet in je schaamstreek gaan zitten
    ( sorry voor die zin)

meestal hoor je het dan wel
    maar maak je niet druk sommige horen het hartje pas later

liefs

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn vk zei: "koop géén angelsound!" dit om inderdaad te voorkomen dat je gaat stressen als je het hartje even niet kan vinden. dames die pas 12weken ofzo zwanger zijn kunnen natuurlijk niet wachten om hun kleine te horen, snap ik helemaal, maar je kan helaas met 12weken vaak hebben dat je het hartje niet kan vinden. het is dan tenslotte nog erg klein en kan werkelijk overal zitten in je baarmoeder. Je kan ook bij de vk je telefoon naast dat geluids apparaat houden als ze naar hartje gaan luisteren, en dan gewoon zelf opnemen. Heb ik ook gedaan en kan nu wanneer ik maar wil naar het hartje luisteren. de vk luisterd tenslotte toch wel elke afspraak even naar de baby. dus je hoort het zowiezo 1x in de maand. Angelsound vind ik zelf dus redelijk overbodig

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zoals ik ook in mijn vorige bericht schreef, kan de baby nog werkelijk overal zitten. niemand kan dus vertellen of je hoog of laag moet luisteren. goed zoeken dus ;)

16. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Nou, hoog zoeken heeft in het begin van de zwangerschap niet zo veel zin. Zo groot is je baarmoeder nog niet.
    Je moet dus laag zoeken, echt op de haargrens. Angelsounds beetje luider zetten, en contactgel erbij gebruiken.
    Rustig gaan liggen en de tijd even nemen. Geniet van het geluid!

Deel Deze Pagina