Ik heb geboden op een Stokke Tripptrapp: Marktplaats.nl > Rode Stokke Tripp Trapp Kinderstoel - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen En heb mijn man deze laten ophalen. Komt hij thuis met een hele andere Tripp trapp! Wel rood maar ontzettend beschadigd. Hij dacht dat ik dit wist en vond het wel raar... De foto moet wel bewerkt zijn. Ik heb mevrouw gemaild, komt met vage dingen aanzetten dat deze stoel voor haar kleinzoon gebruikt is. Maar de verkoopnaam 'babyspul' zegt mij dat dit niet iets eenmaligs is. Ze gaf me als tip de stoel maar opnieuw te schilderen. Ik zeik niet zomaar he, de stoel is echt compleet afgeleefd en ziet er absoluut niet uit zoals op de foto. Pas dus op met deze dame! En in het vervolg haal ik zelf mijn spullen weer op, want dan kon ik dit voorkomen, dus het is ook dom van mezelf. Maar waar het mij even om gaat: mevrouw zet dingen te koop die er slechter aan toe zijn dan op de foto en liegt van alles aan elkaar vast in de mails.
Ohoh ... en wat heb je er voor moeten betalen? Ik heb onze tripp trapp ook van internet en die was echt nog heel netjes. Paar nieuwe viltjes eronder om de vloer te beschermen en we waren klaar voor 50 euro!! Stukken goedkoper dan een nieuwe! Kan me voorstellen dat je boos bent .... kan je 'm niet terug brengen?
nou ik had de stoel toch echt terug gebracht weet niet wat je ervoor betaald heb maar voor dat geld had je misschien een betere kunnen halen ik zou echter je man gewoon anders terug sturen .
Sja, denk dat je hier weinig mee kan, als het verstuurd zou zijn zou ik zeggen dat kan niet, maar nu is het gewoon niet zo slim van je vriend..
Ik heb gemaild, maar ze neemt hem uiteraard niet terug. Ik heb natuurlijk geen rechten, dus ik zit er mooi mee. Harstikke dom dat ik hem zelf niet gehaald heb en heel dom dat mijn man tot koop overgegaan is. Maar waar het mij vooral omgaat is dat deze dame foto's bewerkt om zo de boel mooier te laten zijn dan de werkelijkheid. Vervolgens liegt ze alles aan elkaar vast. Ik heb er 70 euro voor betaald en dat is deze Tripp Trapp echt niet waard!
nou ik had dus echt voor de deur gestaan he... je hebt toch haar adres? ze had echt niet zomaar van me afgekomen!
je hebt speciale website die je helpen met het terug krijgen van je geld ik heb ooit een naaimachine ergens op gehaald en thuis bleek het spoelhuis stuk te zijn . ik had haar gemaild en zei verteld mij dat ik hetzelf had gedaan , uiteindelijk heb ik gedreigt dat ik het op een forum zou zetten zodat ze bekent werd , en dat ik een melding zou doen bij marktplaats en toen wou ze opeens wel mee werken . dus mischien is dat een idee. alleen denk ik zelf dat ze de foto niet bewerkt heeft want als ik naar de foto kijk zie ik aan de onder kant van de poten ook beschadigingen zitten en anders had ze dat ook bewerkt , denk meer dat ze gewoon een slimme foto heeft gemaakt ! maar het feit blijft wel dat je man akoord is gegaan met de koop en dat zou het mischien wat moeilijker maken om het geld weg terug te halen !
nou jammer ik was er net zolang voor de deur blijven staan totdat ze hem terug nam die is gek je koopt iets wat goed is en op de foto staat volgens advertenties ps zie op haar werk dan was ik na haar werk gegaan en net zolang met die stoel daar blijven staan wat zal zij zich schamen als je er zou staan tegen over haar collega's
Dat had ik ook gedaan! Wat denkt ze wel niet Heeft ze niet nog meer advertenties.. Misschien bieden op iets anders en dan zeggen dat je het thuis komt ophalen.. Dan krijg je der adres Wel onder andere naam natuurlijk
Ik had echt naar haar werk terug gegaan en was niet eerder weg gegaan voor ik mijn geld terug zou krijgen...
Ik ben denk de enige die er anders over denkt, het is niet netjes dat ze de foto verandert ( was het een echte foto, niet gewoon van een website?). Maar jullie hebben hem zelf meegenomen. Sja dan snap ik wel dat ze zegt dat ze hem niet terugneemt...
Ik snap dat ook wel... maar ik vind het asociaal dat ze die foto zo neerzet. Ja, de onderkant is beschadigd, maar geloof me: die poten zijn tot bovenaan zo! Er is een stukje dat wel netjes is van misschien 5 cm. Ik ben dus niet zo bijdehand om dan naar haar werk te gaan en daar te leuren. We hebben immers zelf de koop gesloten. Wie staat er dan voor lul?