Steken in hoofd

Discussie in 'De lounge' gestart door carpediem2010, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik heb een hernia.. En teveel zorgen aan me Hooft;) werk waar ik ontslag van krijg waardoor ik me weer druk ga maar over de financiële kant..

2. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hier ook gehad een jaar geleden.. rechterkant van mijn hoofd zware pijn,verlammingsverschijnselen aan de rechterkant van mijn gezicht, oog dat niet goed meer wilde zien en echt tot kotsen aan toe... door de MRI geweest, pijnpoli alles.. bleek halfzijdige hersenhoofdpijn te zijn... jaja lekkere mond vol ;)

Als ik teveel stress heb krijg ik dat dus.. ben minder gaan werken en daardoor nu ook 58% afgekeurd... Mag dus totaal geen stress ervaren dat is het beste...

Ik zou zeggen het enige wat helpt is je huisarts bellen, en vragen voor onderzoek.
    En qua pijnmedicatie helpt het beste nog een warme douche in je nek, diclofinac of tramadol erin en je bed induiken en geen licht of wat dan ook aandoen...

Het is alleen zwaar kl*te en wens je onwijs veel sterkte ermee en hoop dat je snel van die hoofdpijn af bent.

Liefs Djon

3. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    met de info die je nu geeft kan ik niet veel zeggen, kan idd alles zijn van spierspanningshoofdpijn tot clusterhoofdpijn. Hoe hevig is de hoofdpijn? Kan je tijdens zo'n pijnaanval nog gewoon dingen doen, of moet je in t donker gaan liggen, of moet je juist rondlopen en zou je met je hoofd tegen de vloer willen bonken? Hoe lang duurt een hoofdpijnaanval? Welke bijverschijnselen heb je?

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik kan wel dingen doen, het is alleen een naar gevoel.
    Meestal voel ik 10 steken ofzo per keer.
    Het gaat denk ik ook soms richting mijn slaap, oor. begint beetje bovenop aan zijkant.
    Soms is het een paar uur weg, en dan komt het weer, elk half uur wel ofzo.
    Heb het vanaf maandag nu.
    Hoef niet in het donker ofzo, geen drang om te bewegen of juist te liggen.

5. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Vervelend..ik heb er ook last van de afgelopen week. Huisarts al gebeld maar de doktersassistente adviseert even te wachten met langskomen aangezien het w.s een verstopte holte is. Of ik verkouden was, vroeg ze. Niet dus. Maar de volgende dag kwam het los en de steken zijn al wat minder frequent...wacht het ook even af en anders ga ik toch echt naar de dokter. Sterkte!

Deel Deze Pagina