Verwarming

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Samsa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsa

Samsa Lid

7 apr 2012
    88
    1
    8
    NULL
    NULL
    #1 Samsa, 19 feb 2013
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
    Heb weer een vraag, hoor dat extreme warmte slecht is. Nu heb ik ongeveer 20 minuten op een lekkere warme verwarming gezeten. Mijn billen stonden te gloeien zeg maar. Toen ik klaar was met lezen dacht ik in 1x shit is dit schadelijk? Gr. Samsa ben 9 wk

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kan ik me niet voorstellen.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik denk niet dat dit schadelijk is, volgens mij gaat het meer om in de volle zon of in een sauna.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij mag je gewoon in de sauna en onder de zonnebank tijdens een zwangerschap.

Tenminste, laatst zag ik hier iemand voorbij komen die nog in het eerste trimester zit en graag naar de sauna wou en de verloskundige hier raadpleegde. Volgens de verloskundige van deze site kan het geen kwaad.

Dus dan kan een verwarming al helemaal geen kwaad.

Trouwens, er zijn ook mensen die tijdens de zwangerschap een warme kruik tegen hun buik aanhouden. Dat kan blijkbaar ook geen kwaad.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Seriously.

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

......... ik denk dat het zwaar schadelijk is.........

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik denk het ook niet.
    Ok douche altijd heel warm en heb bijna de hele dag een kruik bij me dus....

8. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Ik heb het altijd steenkoud, het is dat ik niet in de verwarming kan kruipen ;)

Zo douche ik vrij heet, heb vaak een kruik bij me en als de gaskachel aantstaat ben ik er niet bij weg te slaan.. Dan zou ons kindje het heel slecht hebben ;)

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Lijkt me sterk dat dat kwaad kan! Anders hadden we er wel van geweten, net als van eten van rood vlees ofzo.

Gebeurt toch wel vaker dat mensen op een verwarming zitten, of in een heel warm land in de zon, of in de sauna...

Deel Deze Pagina