Heb weer een vraag, hoor dat extreme warmte slecht is. Nu heb ik ongeveer 20 minuten op een lekkere warme verwarming gezeten. Mijn billen stonden te gloeien zeg maar. Toen ik klaar was met lezen dacht ik in 1x shit is dit schadelijk? Gr. Samsa ben 9 wk
Volgens mij mag je gewoon in de sauna en onder de zonnebank tijdens een zwangerschap. Tenminste, laatst zag ik hier iemand voorbij komen die nog in het eerste trimester zit en graag naar de sauna wou en de verloskundige hier raadpleegde. Volgens de verloskundige van deze site kan het geen kwaad. Dus dan kan een verwarming al helemaal geen kwaad. Trouwens, er zijn ook mensen die tijdens de zwangerschap een warme kruik tegen hun buik aanhouden. Dat kan blijkbaar ook geen kwaad.
Ik heb het altijd steenkoud, het is dat ik niet in de verwarming kan kruipen Zo douche ik vrij heet, heb vaak een kruik bij me en als de gaskachel aantstaat ben ik er niet bij weg te slaan.. Dan zou ons kindje het heel slecht hebben
Lijkt me sterk dat dat kwaad kan! Anders hadden we er wel van geweten, net als van eten van rood vlees ofzo. Gebeurt toch wel vaker dat mensen op een verwarming zitten, of in een heel warm land in de zon, of in de sauna...