Weten jullie wat dit kan betekenen? Of heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit ongeveer 6 dagen voor NOD en heb een hele lichte positieve ovulatietest. Je zou denken dat die niet meer uit kan slaan van de eisprong die was ruim een week geleden. Zou dit ook op een zwangerschap kunnen duiden? Bedankt voor de hulp!
Hoi Vanesje, Ik test sinds 3 dagen met mijn ovulatietest ook licht positief. Maar ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief. Kan jij een foto maken van je ovutest, kunnen we kijken hoe positief het is. Ik zal ook mijn ovutesten van afgelopen 3 dagen erop zetten. liefs bahar
Hi Bahar, wat heel irritant is en het is nog wel een nieuw toestel/model is het dat mijn digitale camera die streepjes er niet scherp op krijgt. Ik ga morgenochtend weer zw. test of ov. test doen en dan laat ik je weten of de lijntjes duidelijker zijn geworden. Spannend he! Wanneer is je NOD? Die van mij as maandag
Hoi Vanesje, Ik heb ben vorige week zondag begonnen met mijn ovu testjes en ik kreeg inderdaad streepjes, maandag was hij donkerder en ik verwachtte dinsdag ook weer een duidelijker streep. Tot mijn verbazing had ik dinsdag en woensdag niks dus ik baalde al en dacht weer aan een lange cyclus. Donderdag maar niet getest maar vrijdag weer begonnen. Ik kreeg gelijk een duidelijk streepje evenals zaterdag en zondag wa hij nog donkerder. Ik was echt in de war, helemaal omdat ik weet dat als er bij mij geen eisprong nadert er ook geen streepjes aangegeven worden ( het schijnt dat een ovu test altijd wat lh kan meten omdat dat altijd in je lichaam zit ). Toen bedacht ik me om dan toch maar een zwangerschapstest te doen en ja hoor, 2 streepjes. Deze was van matcare en ik dacht dat die nogal gevoelig waren dus dat het nog alle kanten op kon gaan. Toch voor de zekerheid nog een digitale van cb gedaan en met 1 minuut stond er al zwanger Vandaag nog een gewone van cb gedaan en het kruis was er eerder dan de controlestreep, dus ik dnek dat ik gewoon een korte cyclus had en de ovulatie testen gaven dus al een zwangerschap aan Het kan dus wel! Succes. Groetjes MB2005.
Je hebt deze vraag ook gesteld in de rubriek zwanger worden. Twee keer dezelfde vraag posten is niet toegestaan. Ik doe deze dicht!