teststreep zwangerschapstest wordt niet meer donkerder...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaLara, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit vandaag op 14 dpo en testte op 11 dpo voor het eerst positief. Test werd 12 en 13 dpo donkerder, maar vandaag was hij een beetje raar. Streepje is aan de onderkant redelijk donker, maar loopt licht uit naar boven. Hij is in elk geval niet donkerder dan gister, eerder lichter. Zit er een miskraam aan te komen?

Ik ben bang :(

x Lara

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi LaraIk heb geen antwoord voor je, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk kan iemand je verder helpen

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    dat gebeurt de laatste tijd heel vaak bij kv 2v5 euro testen. dus het hoeft niets te betekenen even een andere test doen. succes!

4. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ja, ik zou even een cb test doen, MamaLara. Maar kan me goed voorstellen dat je ervan schrikt... snel een andere test doen! Succes!

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Het hoeft niet atijd mis te zijn meid.. was je urine geconcentreerd genoeg? Misshien een drupje minder gebruikt? Misschien meer gedronken? Het kan van alles zijn! Doe even cb digital.. dat geeft je vast wat rust:)
    de eerste weken zijn altijd spannend.. probeer er toch van te genieten meid...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je misschien een foto dat we kunnen meekijken van heel je rijtje. Het hoeft niks ergs te betekenen natuurlijk ;)

7. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn testje de volgende dag lichter leek. En die donkerdere test was juist met middag urine. Je hcg stijgt ongeveer elke 2 dagen, je urine kan minder geconcentreerd zijn, of het testje was gewoon niet goed. Ik zou mij niet meteen druk maken hoor, dit hoeft niks te betekenen.

8. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thnx voor de reactied. Doet me goed, jullie steun :) Ben nu niet thuis, maar ik mask straks een.foto.

9. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn typefouten daarstraks, maar ik zat in een eetcafe :) Die afleiding deed me goed.

Zie hier mijn foto van alle testen. De onderste 2 zijn van vandaag. Ik heb bij de onderste (die is van de apotheek) de datum verkeerd geschreven ;), dpo klopt wel.

Ik had al een paar dagen lichte ongi krampen (leek me een goed teken, baarmoeder rekt op), die heb ik nog steeds. Verder ook nog steeds gespannen borsten en nog geen bruinverlies. Morgen is mijn nod.

Bij deze ook mijn temperatuurkaartje (als dat lukt).

Eigenlijk lijkt dus alles goed, alleen dat die test lichter is kan ik niet verklaren :( Heb op hetzelfde moment, eerste ochtendurine, getest.

Bijgevoegde bestanden:

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Het hcg hormoon verdubbeld zo'n elke 48 uur...dus het is logisch dat er tussen jouw testen maar weinig verschil zit. Daarnaast test je nog voor je nod, dus ook logisch dat je streep niet heel donker is...

11. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Mooie testen hoor, duidelijk. Je test hoeft niet iedere dag donkerder te worden;) maak je niet zo druk meis (ik snap t wel hoor)... je kaartje werkt niet trouwens?

12. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben normaal helemaal niet zo'n stresskip dus ik snap vrij weinig van mezelf op het moment. Hormonen? ;)

Wacht ik probeer FF nog eens, zit daar altijd mee te kloten.

Fijn jullie berichten, geeft me wel weer goede moed.

My Ovulation Chart

13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

De testen zijn prachtig! :)

Ik snap trouwens sowieso niet dat er vrouwen na 1 positieve test nog 10 keer achter elkaar gaan zitten testen?
    Maar nu kan ik makkelijk praten... ik had altijd gelijk knallers....:D

14. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    @xbabyxdx nee dat snap ik inmiddels ook niet meer hahaha. Tsja, het zal de spanning wel zijn, het onwerkelijke, niet kunnen geloven.

Ik heb in mijn omgeving recent wat miskramen meegemaakt, misschien dat mijn angst daar vandaan komt en ik mezelf steeds opnieuw ervan wil verzekeren?!

Fijn dat je mijn testen mooi vindt, ik ben er trots op hihi :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je test van morgen moet weer verschillen met die van 2 dagen daarvoor....

16. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Niet meer testen....ziet er goed uit!! Probeer te genieten en gefeliciteerd!!

17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik spreek een paar mensen tegen maar ik zou,om jezelf gerust te stellen,morgen nog eens testen....je té ongerust maken mag natuurlijk niet maar het nadeel van voor je nod testen(wat ik ook altijd doe :) is dat je wel een beetje voorzichtig mag zijn....
    het zal heus wel goed gaat lieve mamalara maar je kan het wel even in het oog houden....
    er zal trouwens een last van je af zijn als hij morgen terug donkerder is :)

18. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Wow Mooie teste! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD

19. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Duidelijk hoor! en zou niet meer testen...
    ja het kan nog verkeerd gaan zeker pril maar dan merk je dat wel.
    Nu gewoon genieten van al die positieve testen en niet nog een doen.
    Gefeliciteerd

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd maar dat komt ookmdoor onze ervaring dat je denkt....test gewoon nog eens.
    Zou het ook wel willen eten eerlijk gezegd...ipv af te wachten;)

Deel Deze Pagina