Dromen over je kindje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cherrylein, Jan 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Wie heeft dat ook? Ik droom de laatste tijd echt élke nacht over mijn kindje. Maar ook de meest rare dromen. Vannacht was hij geboren en binnen een dag zag hij eruit als een 3 jarige. Zo stom! haha
    Ik voel mijn kindje snachts ook veel.
    Ik kan ook echt niet wachten tot hij geboren is. Weet dat mijn leven totaal gaat veranderen, maar ik heb er echt zin in! Wie nog meer?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb al wel vaak over de bevalling gedroomt, soms over mijn kindje, maar dat is dan inderdaad heel onrealistsich, al kunnen lopen enzo, hihi...

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Bij mij komen op dit moment mijn exen voorbij... :(

Soms ook wel leuk hoor, trouwens, en ik doe nog geen gekke dingen met ze, haha!

Maar kijk er naar uit om te dromen over ons kindje, hopelijk wel leuke dromen dan!

4. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    oh hier nog 1 die wellis droomt

maar dan meestal van de bevalling en dan de raarste dingen

had pas geleden dat ik bij me tante op visite was en dat de weeen begonnen
    ze ging gelijk iedereen bellen ook mensen die ik nieteens kon en die waren er allemaal bij

echt heel vaag dus moest er achteraf wel om lachen

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    haha knuffie, drukke bedoening dus!

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

Jun 17, 2008
    731
    0
    0
    ja zeker als je je bedenkt dat we de bevaling gewoon samen willen doen zonder verdere familie:p

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

yup ik heb ook over mn kindje gedroomd.. die zat toen op de grond te spelen bij de schoonouders van mn zus :S

8. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    dat heb ik nou ook, of dat die families ineens door elkaar gaan lopen... dat ik droom dat ik zit te eten met mijn man en mijn ex schoonouders en om de een of andere reden is dat dan volledig logisch... stom he

dromen zijn overigens een signaal van je onderbewuste dat je ergens mee bezig bent, ergens mee zit of gewoon iets dat soms komt bovendrijven.
    Ik kan me goed voorstellen dat je, als je (weer) zwanger bent, terugdenkt aan wat je vroeger gedaan hebt, eerdere zwangerschappen en bevallingen, eerdere relaties, hoe je kindje eruit komt te zien en zich zal ontwikkelen, etc.

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    ik droomde dat mijn kindje (in me droom een jongen) letterlijk uit me kwam lopen, hij zei: jeetje man koud hier ik ga weer terug! en hij liep gewoon weer terug naar binnen.
    Dit was in het prille begin van me zwangerschap.
    En vlak voor de 12 weken heb ik gedroomd dat ik een miskraam kreeg helemaal hysterisch werd ik wakker gelukkig heb ik de babysound in huis:D
    maar verder helemaal geen dromen meer over me beeb.
    De leuke wil ik wel weer krijgen die nare mogen wegblijven

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Ik heb laatst gedroomd dat ik op een ziekenhuisbed in een parkeergarage lag te bevallen. Iedereen die langs kwam kon zo naar binnen kijken. En ik maar boos worden omdat ik op de tocht lag :confused:

11. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    ik had een hele nare droom gistere me kindje was geboren en heel ondeugend en ze vond me niet leuk en wou zowat geen borstvoeding alleen maar 1 slokje en dan een paar uur niet meer en ik was helemaal bezorgt over dat ze wel genoeg binnekreeg en dan kreeg ik te horen dat het kindje stopt met drinken als het genoeg heeft gehad. en flesvoeding wou ze ook niet, misschien ben ik bang dat ik geen goeie moeder word ofzo :(

12. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    woehahahahahaha op de tocht :) :) :)

Share This Page