ik heb een vraag, ik had gister en vandaag met het afvegen na het plassen hele lange slijmdraden op het papiertje zitten... ruim een cm dik en wel 15 cm lang ze waren wel gewoon wit/doorzichtig van kleur, dus geen bloed ofzo iemand enig idee wat dit kan zijn?
kan ook gewoon afscheiding zijn, dat verschilt ook vaak van structuur en is wittig.... sinds ik zwanger ben heb ik er ook meer last van, soms dagen niet en dan weer wel!
nee gewone afscheiding is het niet... heb de hele zwangerschap al extreem veel afscheiding en dit was heeeeel anders
Je niet ongerust maken hoor! Is gewoon afscheiding. Die kan er ineens n beetje anders uit zien...en dan weer ineens normaal. Ligt er aan hoelang het er al zat voor je naar de wc ging. En n beetje aan je gesteldheid en je hormoon huishouding. Ik heb ze nml ook (ook bij mn vorige zwangerschappen gehad)...is geen slijmprop
Volgens mij kan dat al vrij vroeg voor je uitgerekende datum. Heeft nl. niks met het moment van bevallen te maken. Maar ik weet t ook niet zeker. Vraag anders je VK even!