Sinds het serieus bezig zijn ben ik een feeks!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Screamxme, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Las net een topic over koppels die meer naar elkaar groeien sinds ze voor hun eerste kindje gaan. Ik ervaar het tegenovergestelde en hopelijk hebben jullie wat tips voor me.

Sinds we serieus bezig zijn ben ik echt een heks en obsessed. Avonden lang in m'n eigen schulp kruipen achter de laptop, s'avonds tijdens klussen ben ik alleen maar bezig met het raakschieten terwijl hiervoor de seks uitermate fijn was! Zo'n beetje iedere dag testen met welke test dan ook en na de eisprong weer ieder gegeven moment achter de laptop en ik duld geen aanraking dan.

Daarnaast hebben we deze ronde vanaf de eisprong al geen seks omdat ik bang ben dat hij wat kapot maakt (aardig groot geschapen, sorry). Hij is superlief en heeft overal begrip voor terwijl we nooooooit langer dan 2/3 dagen geen seks hebben....

Vind mezelf echt niet leuk zo maar geen idee wat ik eraan kan doen. Ga vanmiddag even shoppen als afleiding, voel me echt n kluizenaar :(

2. Screamxme

Ohja en ik ontloop ook nog m'n zwangere vriendin waar ik me super schuldig over voel...

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

klinkt allemaal heel bekent hoor haha
    hier op het moment hetzelfde seks is in mijn ogen nu alleen nog maar het proberen raak te schieten genieten kan ik er niet van
    ik kan alleen er niet meer onderuit en moet vandaag op kraambezoek

echt tips heb ik niet maar lees graag mee

4. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Probeer het los te laten het is juist iets heel moois.
    Zit niet achter de laptop maar zoek toenadering. Ik ben er als we vrijen ook mee bezig om raak te schieten maar hoe meer ontspannen je bent hoe beter voor je lichaam is mij uitgelegd door de gynaecoloog. Zelfs een vrouwlijk orgasme is bevoordelijk. Een vriendin van mij was zo gefocust op zwanger worden dat ze de hoofdlijn kwijt raakte: liefde, na een jaar proberen en frustratie had man lief besloten even een pauze te willen. Kon de dwang van haar.niet meer aan. Ze gingen op vakantie en ja hoor ontspannen en dat gefocus op zwanger los gelaten. En nog geen 10 weken later een positieve test. Probeer er van te genieten. Wij zijn nu bezig met de eerste ronde voor een 2e kindje. Succes en hoop dat je er wat aan hebt! Liefs

5. Logan

Logan Niet meer actief

Tja.. dat krijg je vanzelf. In het begin vond ik het ook allemaal leuk en spannend en nu is het moeten en timen. Het is nu eenmaal niks leuks ;)

6. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt herkenbaar hoor! ik ben er ook veel te veel mee bezig, zoek er veel te veel over op. Maak me helemaal gek en bang. Dit forum is eigenlijk ook niet bevorderlijk voor mij maarja....

7. Screamxme

Het stomme is dat ik wel weet dat loslaten en dus ontspannen vaak helpt.. het lukt me alleen niet. Misschien dat een goed gesprek zou helpen maar ben ook weer zo'n verdomde binnenvetter.. dit weekend maar eens proberen!

Deel Deze Pagina