Steken in liezen en boven schaambeen vlak na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaBear, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBear

MamaBear Nieuw lid

19 feb 2012
    3
    0
    0
    3 dagen per week aan het werk in een ziekenhuis
    N-Holland/Randstad
    Ik vraag me af of iemand mijn verhaal herkent....

Ik ben ongeveer een jaar geleden met de pil gestopt (7 jaar geslikt) omdat we graag wilden weten of mijn lichaam weer 'gewoon' zou gaan doen. Ik werd de eerste 4 maanden keurig op tijd ongesteld. Vanaf juni 2011 werd mijn cyclus langer. Eerst met een paar dagen tot uiteindelijk 5 weken langer. Ben naar de huisarts gegaan, die stuurde me door naar de gynaecoloog. Echo gehad, was prima (geen PCOS), resultaten van bloedonderzoek komen nog.

Nu zijn we aan het proberen geslagen. Eerste ronde zonder resultaat (al was ik wel 'slechts' 2 weken over tijd. Wel veel gerommel in mijn buik gehad, nog niet eerder zo gevoeld. Bij de tweede ronde ovulatietesten gebruikt en dus 'op tijd' geklust. Al een paar dagen later kreeg ik veel last van mijn buik, voornamelijk steken in mijn liezen en boven mijn schaambeen. Mijn buik rommelde de hele dag, voelde gespannen aan. Een aantal keer misselijk geweest in de nacht en twee nachten bloedheet gehad. Na een week hield het gerommel weer op, nu heb ik alleen af en toe een soort steekjes boven mijn schaambeen. Verder geen lichamelijke veranderingen. Mijn NOD zou over 4 of 5 dagen moeten zijn.

Ik probeer niet al te hoopvol te zijn en ben ook wel bang vanalles te voelen omdat ik het zo graag wil maar toch...komt het iemand bekend voor?

Deel Deze Pagina