Hai, Volgens de app 'mijn biologische klok' zit ik tegen mijn vruchtbare dagen aan. Nou had ik gisteren veel rekbaar maar geen helder slijmverlies (vruchtbaar slijm?) en ook geklust wellicht heeft het 'zin'. Maar nou wil ik dus mijn slijmverlies in de gaten houden maar wij klussen eigenlijk altijd savonds en dan heb ik de dag erna ook slijmverlies maar dit slijm is niet van mij afkomstig (haha). Dus mijn vraag of je het onderscheid tussen zaad en vruchtbaar slijm makkelijk kunt herkennen?
Nou ik heb nooit geprobeerd of sperma rekbaar is haha Maar het 'plakt' wel... Beetje stom maar goed haha als t aan je hand zit ofzo dan glijd het er niet zo af als water.. Dus misschien dat t wel een beetje rekt? Geen idee sorry
Jaa das waar...mm lijkt me lastig.. Ik heb soieso nooit mn slijm in de gaten gehouden.. Dus daar heb ik geen verstan van...
Als je het onder de kraan tussen je vingers houdt, lost sperma op en het slijm niet. Heb ik via de cursus van ff ontdekt. Het klopt wel al is het lastig checken. Je spoelt al snel het slijm weg
Maar wat als je nu sperma vermengt met vaginaal slijm hebt? Ik vraag het me ook wel af. Eigenlijk nooit bij stil gestaan
ik heb dat ook vruchtbaar slijm is heel doorzichtig en rekbaar je kan ook aan je baarmoeder voelen als het er erg zacht is en open is dan ben je vruchtbaar heb ik gelezen. Ik heb sinds dat het bloeden bij mij gestopt is zitten voelen en toen was mijn baarmoeder dicht en hard en sinds een paar dagen heb ik rekbaarslijm en is mijn baarmoeder open en zacht van binnen. sorry sorry voor vieze praatjes
Ja dit vind ik nou ook altijd lastig... Als ik 't 's avonds gedaan heb met mijn man ga ik niet de volgende ochtend slijm testen, maar de avond erna pas weer... Er zit wel een sterke geur aan 't spulletje van je man, da's best herkenbaar. Ruiken misschien, met wiens slimey je te maken hebt?? Ielg haha
Als er slijm bij zit, lost het niet op of niet helemaal en als het alleen sperma is, is het zo tussen je vingers vandaan in dat straaltje. Maar ik merk wel dat ik het allee kan checken op het hoogtepunt als er echt veel slijm is.