14-10 Vandaag word ik ingeleid. Moet me om 8:00 melden bij de verloskamers, heb heel de nacht niet kunnen slapen. Om 9:00 krijg ik een pil ingebracht die ontsluiting zou moeten opwekken en ik word aan de CTG gekoppeld. Om 14:00 nog geen resultaat dus de 2e pil wordt ingebracht en we moeten weer wachten.. Om 18:00 heb ik 2 cm ontsluiting en de 3e pil wrdt in gebracht. Ik moet gaan slapen en krijg een slaappil, morgen om 7:00 gaan ze mijn vliezen breken. Gelukkig val ik dankzij de slaappil lekker in slaap. 15-10 Om 6:30 word ik gewekt door de nachtzuster, ik moet douchen en naar de verloskamer. In de douche word ik zenuwachtig, binnen 24 uur ben ik mama wat een rare gedachte.. Om 7:15 komt de verloskundige de verloskamer binnen en ze toucheerd en breekt m'n vliezen, ze willen eerst wachten om te kijken of de weeen vanzelf beginnen en anders krijg ik weeen opwekkers. om 8:00 krijg ik ineens een wee, ik dacht als dit weeen zijn dan hou ik het wel uit. Niet dus de weeen worden steeeds erger en pijnlijker ik denk bij mezelf dit kan ik nietttt! Om 10:00 komt de verloskundige kijken en toucheerd 4 cm! Ik kan wel huilen. Ik krijg een pca pomp(schrijf ik dit goed?) en medicijnen die de ontsluiting bevorderen. Na elke wee mag ik op de pomp drukken en ik voel me heerlijk. Het lijkt net of er 1 uur tussen elke wee zit maar als ik op de klok kijk zie ik dat er maar 1 minuut tussen zit. Ineens begint mijn lichaam te schokken en ik krijg persdrang. Dan gaat alles heel snel het is imiddels 11:00 en ik mag persen ik moet op m'n zij gaan liggen en in 3 persweeen is Shayden er ik heb er niks van gevoeld maar ben wel gescheurd. Ook van het hechten voel ik niks.. Ik mocht om 11:00 persen en om 11:14 was hij al geboren. Echt een supersnellle bevalling
gefeliciteerd! en inderdaad wat heerlijk na 3 persweeen hahaha. je hebt wel een supermooie aparte naam vind ik groetjes van Ramona