Denk dat veel meiden hem al kennen.. maar voor degene die hem niet kennen nog een keer ----> http://babynamen.spaarbeleg.nl/?page=babynamen&sub=queryoccurance
haha, ik zie dat er twee jongetjes geboren zijn met deze naam. Ik vind het zo'n typische meisjesnaam. (ga het nog lekker niet zeggen) er zijn ook 23 meisjes geboren met deze naam.
hihi onze meisjesnaam die wij in gedachte hebben voor als we ooit een kleintje verwachten is 0 x voorgekomen de afgelopen 12 maanden lol hihihihi
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 xxxxxxx geboren die de naam xxxxxxx gekregen hebben. best origineel dus
0 keer is hij voorgekomen de afgelopen 12 maanden. Bij die link van diddl 7 keer van 199o tm 2006 Maar als ik 1 letter weg haal zijn het er 80
Het klopt wel echt want ik heb mn nichtje haar naam ingetoetsd en die heeft echt een aparte naam, die komt maar 1x voor en dat is nog echt haar geboortejaar.
De gegevens van afgelopen jaar zijn nog niet verwerkt zo te zien. Als het goed is zal Youame er strakjes wel bij staan. Meende begrepen te hebben dat ze de gegevens gebruiken van svb [kinderbijslag]. Deze is dus vrij nauwkeurig.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 73 jongens geboren die de naam Joran gekregen hebben. in België is die naam amper te horen... De naam Aaron rinthe is niet gevonden als jongensnaam. Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Brecht gekregen hebben. Ook best origineel dus Volgens de tweede teller: Brecht 4x in z'n geboortejaar Joran een volle lijn in 2006 Aaron 76x in z'n geboortejaar Rinthe 0x in z'n geboortejaar Aaron Rinthe 0x in z'n geboortejaar Conclusie: Rinthe is zeldzaam en Aaron-Rinthe al helemaal \/
Voor de jongen 11x de afgelopen 12 maanden, en de meisjes naam kwam veel vaker voor. Maar we gaan niet voor een unieke naam, we gaan voor de naam die we mooi vinden
Het liefst zou ik mijn kleine meid Iemke noemen, maar daar mijn ouders deze naam 25 jaar geleden al aan mijn broertje hebben gegeven gaan we toch maar voor iets anders, wel jammer, want de naam komt bijna niet voor.