Echte weëen of oefenweëen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bo20, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Sinds vanavond half 12 heb ik in één keer bij vlagen last van ontzettende (lage) rugpijn en buikpijn.. Ik heb even geklokt, maar er zit geen regelmaat in. Wel heeft het duidelijk een piek en een dal. Zijn dit weëen of oefenweëen?! Ik weet het niet meer, wel heb ik dit nog niet eerder gehad.. Omdat mijn vriend in het buitenland zit en ik hem moet bellen als er wat gaande is (zodat hij naar huis kan komen) maak ik me hier druk over... anders had ik het gewoon afgewacht.. maar nu..

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien even je VK bellen? Al zou ik ook niet weten of ik dat op dit tijdstip zou doen.

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zo te lezen zijn het oefenweën geweest....echte weën komen echt met regelmaat terug dat je er echt bij wijze van spreke de klok op gelijk kunt zetten tot ze weer overslaan naar langer of korter...

maar een telefoontje naar je vk kan natuurlijk nooit kwaad al was het maar om jezelf gerust te stellen...

succes

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    Ik heb dit afgelopen zondag gehad...en gister was het minder :rolleyes:
    ik kom juist van de VK en ze zei tegen mij dat dit oefenweeen waren/zijn....
    groetjes van Ramona ;)

5. bloempje82

bloempje82 Actief lid

Jan 12, 2007
    323
    0
    0
    Heb hetzelfde, al 3 weken.... Hoop de hele tijd dat het doorzet maar na een tijdje zwakt het altijd weer af helaas.
    Ze lijken op echte weeen met een duidelijk begin en eind maar het zijn dus blijkbaar echt oefenweeen.

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ik ben er nog: dus idd oefenweëen, denk ik.. Mijn gosh, wàt een pijn! Als straks echte weëen komen, dan ga ik van m'n stokje (lage pijngrens blijkbaar.. ?) ..

7. bloempje82

bloempje82 Actief lid

Jan 12, 2007
    323
    0
    0
    Ik was voor ik zwanger was al hele erge mentruatiepijnen gewend en daar lijkt het wel een beetje op vind ik. Maar als de bevalling zich echt aandient dan red je het wel, krijg je een oerkracht over je heen!

Share This Page