Ik ben zwanger van de 2e en als hij geboren word is ons dochtertje net 1,5. Nu het volgende, een duowagen aanschaffen ( ben er niet zo kapot van! ) of een mooie Stokke met een plankje voor Gilani?
Ligt er een beetje aan hoe en wat, loop je vaak etc. Ben zelf geen fan van plankjes, helemaal nog niet met 1,5. Als je veel wandelt zou ik voor een duowagen gaan. De bugaboo of mima hebben nu ook duowagens, die zijn nog best redelijk.
Hoi, Ik zelf heb ervaring met Phil & Teds. Zo gemakkelijk en zo veel ruimte!! Deze kinderwagen is ook voor 1 kind geschikt. De oudste kon bij ons redelijk goed lopen op een gegeven moment. Maar werd hij toch te moe, dan kon hij ook in de wagen. Ik vond en vind het echt een ideale wagen. Het losse stoeltje kan je onderop plaatsen en bovenop en ook nog als wippertje gebruiken!! De baby kan helemaal platliggen en dan kan het losse stoeltje bovenop geklikt worden voor het oudste kind. Echt geweldig!!
Als ik mijn reactie terug lees, lijkt het wel reclame. Hahaha!! Sorry, hoor, maar ben gewoon enthousiast.
Je kan de kleine de eerste tijd in een draagdoek of draagzak doen en later overgaan op een plankje. Je hebt ook een plankje met een zitje.
Wij hebben een Stokke en een duowagen. Ik ben 3 dagen in de week alleen met (bijna) 2 kids en de oudste is echt nog niet toe aan een plankje. Als ik alleen met de baby ben (oudste bij gastouder tijdens verlof) dan neem ik de Stokke en als mijn man er is nemen we de Stokke en een losse buggy. Ja...ook die hebben we :s. Als de oudste wat ouder is verkopen we de duowagen en houden we de Stokke en de buggy.