droge huid

Discussion in 'Zwangerschap' started by tanjax11, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik had tot voor kort geen kwaaltjes, maar heb inmiddels een hele droge huid in mijn gezicht, tot schifertjes aan toe.
    Herkend iemand dit?

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ja heb wel eens vernomen dat dit voor kan komen, helaas is het bij mij het andere uiterste... erg vette huid en veel pukkels haha word er dus niet knapper op :thumbdown: haha nja alles voor een goed doel heh... Gewoon lekker je gezicht behandelen met een vochtinbrengende creme, misschien helpt het wat...

Liefs Nelleke

3. wendje

wendje Lid

Nov 17, 2008
    84
    0
    0
    studente
    arnhem
    hoi
    Mijn huid is ook erg droog, en vooral mijn lippen!
    Ik smeer babyolie op me gezicht of vaseline, dit help redelijk.
    groetjes

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Oh helemaal herkenbaar! Heb ik ook last van gehad en na de bevalling is het nog een paar weken supererg geweest maar gelukkig is het nu over. Lekker insmeren! (en laten insmeren!)
    Oh wacht even, ik had het niet in mijn gezicht maar toch.. wel heel droog! Sterkte ermee!

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Hoihoi,

ik heb ook een moeilijke huid, vaak droog en op sommige plekken vet en pukkeltjes. Bij mij werkt p-c-l-e creme van biodermal erg goed.
    Je betaald wel wat maar het is echt suuuperspul! Ik wil niet meer zonder. Oja, je doet er wel lang mee trouwens.

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    hier ok zo;n huid.

her en der toch echt pukkels .. maar zodra ik heb gedoched trekt mijn huid enis ie onwijs droog..

ik ga eens opzoek naar die creme ;)

8. Tizzy

Tizzy Actief lid

Feb 9, 2008
    277
    0
    0
    Hier ook!
    De eerste 14 tot 16 weken last van een vettige huis incl pukkels :( en vanaf de 16e week ineens last van een droge huid, schilfers, op mn hoofd. Smeer me suf maar helpt niet echt... :evil:

9. Laus85

Laus85 Actief lid

Nov 7, 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb ook een erg droge huid met zelfs schilfertjes. Normaal heb ik een vette huid en makkelijk wat pukkeltjes.
    Wat erg goed helpt is purol zalf. Zowel voor je huid als je lippen.
    Geeft ook een mooi glansje op je lippen..

Succes!

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    hier ook sinds de zwangerschap een hele droge huid! heb er zelfs enkele excema plekjes van op mijn armen en benen. gezicht smeer ik paar maal per dag in (gewone nivea soft vind ik nog het beste werken). heb zelfs last van schilfertjes in mijn haar wat ik echt nog nooit in mijn leven heb gehad! het is nu al wel wat beter dan in het begin van de zwangerschap dus laten we hopen dat het verdwijnt.

11. Tizzy

Tizzy Actief lid

Feb 9, 2008
    277
    0
    0
    @sylvie, ik gebruik dus ook de gewone Nivea Soft, maar met name op mn voorhoofd komen de schilfertjes er zo doorheen....

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    ja hier ook zo erg gehad, maar heb zo een klein potje dus dat ging overal mee heen :D en maar smeren !

Share This Page