hoi ik ben nu als het goed is +/-8 weken onderweg en heb vaak steekjes in me lies... voor deze blije zwangerschap heb ik 3x miskraam gehad en ben nu best angstig. het zijn steekjes met het gevoel alsof er iemand op een puist drukt.. rechts in me lies/onderbuik. Moet ik me toch druk maken of niet... ben verder goed misselijk en veel doorzichtige afscheiding of veel...maar met sommige vlagen best wat. Ze zeiden tegen mij het zit vast als je misselijk bent is dat een zeer goed teken maar in me achterhoofd ben ik bang voor die steekjes volgende week hoef ik pas nr gyneacoloog...maar zit mezelf nu al gek te maken. is dit nou normaal dan of niet die steekjes
Die steekjes is ook bandenpijn te noemen. Ik kan je angst voorstellen, heb ook veel miskramen gehad, tot nu gaat deze zwangerschap goed en heb ook geregeld flinke steken in mn liezen en mn schaambot.
hoi Keineabels, Als je twijfelt zal ik altijd gyneacoloog bellen, daar zijn ze toch voor , misschien dat ze je zo kan geruststellen! Veel liefs ,Knuffel van m@rjon
hihihi ben eerder met me probleempies...zijn er donderdag achtergekomen dat ik een tweeling draag lol dus maak me nergens meer druk om
Gefeliciteerd. Je baarmoeder was dus al lekker aan het oprekken. Met 2 heeft die ook wat meer ruimte nodig he. Geniet er van!
nou das mooi nieuws ,daar mag je wel wat steekjes voor hebben (hihihihi) Proficiat hoor ! KNuffel M@rjon
KIkibo, Wat heb je een goede uitspraak/spreuk onder aan je berichten staan.. Jammer he dat je er zelf niet wat invloed op kan uitoefenen Liefs en knuffel M@rjon
Gefeliciteerd! Harstikke leuk! Hopelijk kan ik over 2 weken ook goed en leuk nieuws brengen als ik weer bij de verloskunde ben geweest..