Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cindietjen, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindietjen

5 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

In augustus ben ik gestopt met de pil. We hebben nog twee maand gewacht om er voor te gaan omdat ik van de gynaecoloog de raad had gekregen om 2 maand foliumzuur te nemen. In oktober zijn we er dus voor gegaan. Ik heb gewerkt met ovulatietesten. Op maandag 26/10 was hij al donkerder dan de vorige dagen, dinsdag waren de streepjes gelijk en woensdag toonde de test een streep die veel donkerder was dan de andere. Dus die 3 dagen flink geklust. Nu moet ik volgende week normaal gezien mijn NOD hebben maar ik heb al enkele dagen pijnlijke tepels (heb ik nog nooit gehad), zeurende buikpijn, steken in lies, rugpijn, ik ben misselijk ... Zouden dit zwangerschapssymptomen kunnen zijn? Of gewone symptomen na de eisprong?
    Mij NOD is normaal zondag 8/11.

Groetjes
    Cindy

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Hoi Cindy,

Ik merkte het zelf ook aan het feit dat mijn borsten heel gevoelig waren. Bij mij was het meest opvallende juist het ontbreken van buik en rugpijn. Normaal heb ik dat wel een week van te voren met ongesteld zijn; nu had ik niet, waardoor ik vermoedde dat het wel eens raak zou kunnen zijn...Ik had gelukkig gelijk :D

Ik hoop voor je dat je zondag goed nieuws krijgt :)

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    het kan 2 kanten op meid,
    je lichaam kan aan het ontpillen zijn, ik had er zelf geen last van maar meerdere meiden hier wel.
    Je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden.
    Het kan natuurlijk ook een zwangerschap zijn.

maar je weet het toch echt pas zeker op je nod en als je ot bent een testje waagt;)

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hoi Cindietjen

Ik herken veel symptomen van jou. 25 Oktober had ik mijn eisprong en sinds 'n paar dagen daarna elke dag wel ergens last van gehad. Vooral veel last van mijn buik, gevoelige tepels, gister rugpijn wat ik normaal niet heb en zondag had ik een plotseling bui van misselijkheid. Het kan ontpillen zijn,ben namlijk pas 5 oktober gestopt,maar ben niet bekend met pijnlijke tepels en zo draaierig.
    Ben benieuwd wat de rest er van vind?

Groetjes Alicia

Deel Deze Pagina