Oke ff heel kort en duidelijk... Ik heb hele erge steken en trekken in me vagina ze doen zo pijn dat ik echt tranen in me ogen krijg... het komt en gaat net als weeen en blijven ook even aanhouden.. ik heb hier nu iets langer als een uur last van ongv 1,5 uur al.. Het zijn geen weeen en ontsluiting lijk me ook heel erg sterk omdat de verlos gister erna gekeken heeft en alles zit nog pot en pot dicht en heb een dikke baarmoederwand... Wie weet wat dit kan zijn of wat er tegen help... oja douche help niet heb dat al geprobeert want dit is niet de eerste keer dat ik er last van heb maar nu is het wel heel erg....
hmm, zouden het geen indalingsweeën kunnen zijn? Die kunnen gepaard gaan met steken in de vagina. De weeën kunnen dan voelen als een soort lage menstruatiepijn, zonder harde buiken.
Ik denk dat de kleine downstairs overal op aan t drukken is met 't koppie en dat je daar last van hebt. Heel vervelend meis!! Hoop dat het snel wegtrekt!
dat kan idd maar dan moet ik de kleine toch ook voelen als die aan het duwen is... want voel namelijk heel erg goed als hij ook maar iets beweeg want hij lig precies tegen me buik aan en de rest lig allemaal tegen me rug...
Misschien dat de kleine tegen een zenuw aankomt ofzo, zonder al te veel te bewegen? Ik heb ook af en toe steken daar, maar voel haar dan niet bewegen.. maar ik zou zeggen: als je het niet vertrouwd, bel je toch ff je VK? Misschien dat die je klacht herkend en weet wat het is?
Ik denk toch echt dat het het hoofdje i wat zit te duwen. Dan voel ik de beeb verder ook niet bewegen.
ik weet hoe indalings weeen voelen en volgens de verlos is hij al helemaal ingedaald... Dit zijn geen indalings weeen anders had ik het zeker gemerkt... en de kleine is ook bewegelijk wel minder als normaal... maar het is al vanaf 8 uur half 9 bezig en zit er nog steeds mee en het janken van de pijn houdt ook niet op zit nog steeds te janken kan amper lopen en wou net na bed maar kan noggeneens me been optrekken om trap te lopen...
verlos net gebeld ze zei zolang ik geen bloed verlies of slijmprop verloren ben is het even afwachten of als me vleizen breken ze als eht over paar uur nog niet weggezak is moet ik terug bellen en dan komt ze langs... Omdat ik geen paracetemol mag gaat ze morgen het ziekenhuis bellen of ik ibibrufen voor 1 keer in mag nemen als het aanhoud... dus we wachten maar ff af..
Sorry dat ik het zeg maar vind dat ze jou heel lang aan t lijntje houden! Lees al tijdje je topics mee mr vind dit niet kunnen
dat vindt ik ook.... maar ik mag straks de verlos terug bellen en dan word ik een nachtje na het ziekenhuis gestuurd misschien dat ik geluk heb in het ziekenhuis anders heb ik echt gewoon pech en ik hoop zo dat ik van het ziekenhuis ibibrufen in mag nemen voor 1 keer dat zou bij echt helpen voor 3 uur hahaa..... maar de pijn is niet echt weg wel wat gezak heb de hele nacht op bed gelegen dat wel zodat ik wel rust krijg maar het is niet weg.... zodrek hoor ik meer van de verlos wanneer ik na het ziekenhuis mag...
K zou int zh is ff onderhandelen over een inleiding goed en duidelijk aangeven dat je dr doorheen zit, misschien ff overdrijven. Wie weet helpt dit
overdrijven hoef ik niet want als je mijn lijst ziet met klachten... ik heb net ook bij ben het echt zat een hele grote deel van al mij klachten en gebeurtenissen geschreven als ik het zelf terug lees schrik ik er gewoon weg van en dat is dan nog niet alles is pas de helf eigelijk... want ben nog heel wat vergeten maar dat komt omda tik echt moe ben en de hele tijd zit te janken... en niet echt meer kan nadenken.... maar als ik er ben ga ik er zeker over hebben...