Heel de nacht buikpijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juffie26, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben ook wakker, of ja nog steeds wakker eigenlijk.....
    Heb geen oog dicht gedaan. Het begon gisteravond al met buikpijn ( net zoals als je menstruatie door moet komen) heel de nacht buikpijn gehad, niet heel pijnlijk maar wel zeer vervelend dat ik er niet van kon slapen. Behoorlijk zorgen om gemaakt maar ja wat moet om 03:00 uur midden in de nacht....op een gegeven moment naar de wc geweest en dat scheelde wel iets, toen trok het wat weg. Maar ik heb totaal geen moeite met naar de wc gaan, kan iedere dag zonder moeite dus verstopping kan het niet geweest zijn, dus dat is vreemd.

Nu ga ik straks maar ff wat urine naar de ha brengen misschien blaasontsteking? (heb urine al klaar staan ziet er helder en 'mooi' uit) heb vaker blaasontsteking gehad maar dan zag mijn urine er toch echt anders uit dus ik verwacht geen blaasontstekin. En bel dadelijk ook naar de vk kijken wat die zegt.
    Misschien groeien van de baarmoeder? Mijn Banden? Of de Bekken? Geen idee.....
    Ons meisje was in ieder geval behoorlijk druk vannacht.

Ben eigenlijk benieuwd of dit wellicht meer voorkomt?
    Bedankt voor de reacties alvast meiden :)

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier begont het ook vanaf 25 weken zwangerschap met bandenpijn last van de buik en het werd alleen maar erger en meer maar ik zou je mij details besparen anders ben ik morgen nog aan het typen zoveel klachten heb ik...

maar denk idd niet dat je blaasontsteking heb denk meer dat je baarmoeder aan het samentrekken is geweest en das ook pijnlijk bij mij wel in iedergeval...

maar je doet het goed ff toch voor de zekerheid na de ha voor blaasontsteking test en daarna ff verlos bellen over hoe en wat voor de zekerheid...

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Misschien toch eventjes de vk bellen en vragen van hoe en wat als het nogmaals mag voorkomen.

Deel Deze Pagina