Hoi, Ik ben reuze benieuwd naar het kraampakket van IZZ. Heeft iemand deze al ontvangen en kun je me vertellen wanneer je het krijgt en wat erin zit? groetjes, Elle
http://www.izz.nl/default_werknemer.asp?pagina_id=152 Wat zit er in het kraampakket? 1 cadeautje ('IZZI' luiertas). 8 onderleggers (60x60). 5 gaaskompressen (10x10). 2 x 12 stuks kraamverband. 1 pak inlegverband (15 stuks). 2 gaaskompressen (8,5x5cm). 1 navelstrengklem (steriel).* 2 stretchbroekjes. 1 flesje alcohol ketonaat 70%. 1 matrasbeschermer. 1 kraammatras. 1 rol luiertape. Verbandwatten 100 gram. 1 flesje handgel (alcohol) * Indien u een tweeling verwacht, ontvangt u er hiervan twee. Dit dus, staat op hun website
Klopt, ik heb 'm onlangs gekregen. De tas is een paarse rugzak, gelukkig niet met allerlei reclameuitingen op erg zichtbare plaatsen. Had al een luiertas, maar één extra is altijd handig. 't Pakket zit verder in zo'n plastic box, komt vast ook nog wel een keer van pas. Alleen jammer dat ik nog niet ontdekt heb hoe ik het deksel dicht krijg... Edit: ik zie dat je ook wil weten wanneer je 'm krijgt. Even denken, ik kreeg 'm met 33 weken geloof ik. Heb er zelf wel achteraan gebeld op advies van de verloskundige. Gelukkig, want 't was blijkbaar niet helemaal goed doorgekomen dat we per januari ons pakket uitgebreid hadden, volgens de mevrouw aan de telefoon. Nu klopte dat verhaal niet helemaal, want we hebben het pakket (en kraamzorg) ook pas in januari aangevraagd, dus er was tussendoor niks gewijzigd. Gelukkig was 't geen probleem en kreeg ik een paar dagen later het pakket. Zag later op de website dat ze het pakket uiterlijk met 34 weken versturen, maar dat vond de vlos hier dus vrij laat.