Hallo ik ben 11 weken zwanger en heb over mijn hele lichaam jeuk, vooral s avonds. Wie weet wat dat is en wat ik eraan kan doen? Groetjes Saskia
ik heb dit ook sinds kort maar bij bij komt het doordat ik zwangerschapdiabetes heb.. het is echt niet normaal het is bij mij zo erg dat ik alles kapot krab Groetjes
hoi saskia, ik heb het ook gehad zo rond de elf weken, vooral op mijn benen en armen, gelukkig heb ik het maar een week of twee gehad, toen verdween het weer.
ik heb het ook gehad,gek werd ik ervan.gewoon douchen zonder douchecreme hielp het beste en insmeren met bodylotion zonder parfum.bij week 16 verdween het weer.ik heb dit ook gehad bij me zoontje ,ik denk dat het met hormonen temaken heeft.
ook ik heb er op dit moment last van. ben ook 11 weken zwanger nu. volgens mij komt dit idd door hormonen, je huid wordt anders. Nu is ie ook redelijk droog en trekkerig. Smeer het lekker na het douchen in met switzal... en oja ik had het ook op mijn borsten, nu nog af en toe, heb je borsten creme voor ook van zwitsal voor Mama. die is erg fijn. groetjes!
oh dat is dus de reden van de jeuk! hahaha, altijd als ik ga slapen krijg ik last, ik dacht misschien allergie voor de deken ofzo, maar dit is het dus
Hoi, Ik heb er ook heel lang last van gehad, voor op mijn buik en voeten enz. Krabte mezelf 's avonds helemaal open. Heb van een tante die bij een drogist werkt als advies gekregen om Sebamed douche (ik gebruik de wasemulsie nu) voor het douche te gebruiken en me in de gebieden die erg jeuken in te smeren met Calendulan zalf...en heb nu helemaal geen jeuk meer
Heel erg herkenbaar! Ik had heel erg veel jeuk op mijn rug, en tja kon er zelf dus niet bij. Ging dus soms met een haarborstel over mijn rug.
Ik had dus zoo'n erge jeuk op m'n buik, helemaal vreselijk! Maar na 3 weken of zo was het zo weer weg.