Hoi Allemaal.. Ik ben nu al 4 weken NIET ONGESTELD geweest en waarschijnlijk nog langer. Ik ben morgen al 4 weken terug van mijn vakantie en de laatste keer dat ik ongesteld was was rond de 10e of 17e van November.. Heb vorige week een test gedaan maar die was Negatief! Zou ik nog even wachten of denken jullie dat het al mogelijk is. Bedankt vast! Ik zit in de zenuwen
Ligt eraan hoe je cyclus normaalgesproken is? Ben je net van de pil af? Zo niet en heb je altijd een mooie cyclus, zou ik ff langs je huisarts gaan/
Uiteraard zeg ik TESTEN! Ik was allang weer naar de drogist gerend hihi. Heel veel succes, dat zou n mooi kerstkadootje zijn.
Ik ben nu 3 maanden van de pil af! Mijn cyclus was altijd regelmatig. 4 weken is echt absurt voor mij. Om niet ongesteld te worden
dat je niet allang getest hebt.. zodra ik 1 dag overtijd zou zijn geweest zou ik al hebben getest.. zeker als je altijd regelmatig bent..
oh heb niet goed gelezen.. sorry.. als je een week geleden getest hebt, dan zou ik het nu nog een keer proberen. Inmiddels zou de hoeveelheid hormoon al een flink aantal keer verdubbeld moeten zijn als je zwanger bent.
Heej miss X. Ikzelf zou nog wachten. het kan namelijk zo zijn, dat je een cyclus gewoon overslaat, dat gebeurd vaker.
Mhh ik weet nog steeds niet wat ik moet doen vooral omdat de antwoorden zo verschillend is. Ik wacht het nog heel even af. Als ik kan wachten en anders haal ik in de pauze even een testje xxxx
Zal ik doen, ik kan niet wachten! Denk dat ik het vandaag doe, Of is het beter dat ik het met ochtenurine doet.. Tegenwoordig lees ik op die testen dat het helemala niet meer nodig is.
Zoals ik het las op de testen van deze site, is ochtendurine toch het beste... of je moet 4 uur niet meer geplast hebben geloof ik en niet teveel hebben gedronken! Heel veel succes, mijn duimen draaien voor je! Groetjes Chris
hoi hoi, wat je ook kiest, succes ermee. dat is helaas niet het gevraagde advies maar meer een hart onder de riem. we horen het wel. Liefs, Bibu !
Miss X Je schrijft dat je 4 weken niet ongesteld bent geweest, maar dat wil dan toch niet zeggen dat je 4 weken overtijd bent. Als je 17 nov nog ongesteld zou zijn geweest en 4 weken verdertelt, dan kom je halverwege december uit. Je zou dan ongeveer 1 week overtijd zijn. Zelf ben ik al 2,5 week overtijd, maar test ook nog negatief. Zou ik teweinig hormonen aanmaken of een cyclus overslaan? gr. Annelie
een paar dagen terug schrijf je dit: Dan weet je toc niet hoe lang je nu over tijd zou zijn? Ik zou het gewoon een afwachten.
Hoi Allemaal.. Vanmorgen ene Testje gedaan en het was NEGATIEF!. Begrijp het niet, maak me nu wel zorgen, of zou de hormonen te weinig zijn. Ik weet niet exact mijn cyclus, dat heb ik idd niet bijgehouden maar ik weet wel dat ik altijd binnen 4 weken ongesteld ben... Wacht het nog een weekje af. 2e kerstdag maar proberen als ik nog steeds niet ongesteld ben.