Ik zit nog op de bank te reageren op berichten terwijl manlief al lekker ligt te tukken. Moet nu ook echt naar bedje toe, maar geniet altijd nog even van de avondrust. Meestal lig ik er rond half 12 a 12 uur in. Maar ik zie dat er niet veel meer gereageerd wordt op berichten zoals overdag, dus ik vroeg me ineens af: hoe laat gaan jullie meestal naar bed?
Whaha, mag ik hier ook antwoorden? Ben niet meer zwanger . Hier is het heel verschillend hoe laat ik naar bed ga. Maar meestal lig ik smiddags ook geregeld even te tukken . Maar wij gaan meestal rond 22.00 naar boven, nog ff tv kijken en kletsen etc.. Nu zit ik te wachten tot er een klein monstertje wakker word voor een voeding. De een is net klaar met eten dus de volgende zal zich zo wel melden, en dan ga ik ook naar bed. Uhm, toen ik nog wel zwanger was, ging ik ook nog wel eens smiddags tukken en kon vervolgens savonds niet slapen dus werd het geregeld erg laat 2 uur snachts etc. Maar ook toen gingen wij eigenlijk altijd om 22.00 naar boven, maar dan nog tv kijken, kletsen en andere dingen doen .
uhh ..nooit? ik slaap pas om 6 uur 's nachts ongeveer. en toen ik zwanger was sliep ik overdag ook veel vaker
hahahaha... dag- nachtritme is bij mij ver te zoeken... eigenlijk niet te vinden. Toen ik klein was al niet. De ene keer val ik om 22.00 uur in slaap, de andere keer om half 8 in de ochtend.
Ik ga tegen 11 uur s'avonds op bed en ben er tegen half 8 weer uit omdat onze andere dochter naar school toe moet. Soms blijf ik er dan gelijk uit, maar het komt ook weleens voor dat ik zó moe ben dat ik er nog even weer inkruip tot een uur of 11 s'morgens
Meestal gaan we tussen 21.30 en 22.30 uur naar boven... Soms meteen slapen, soms nog even lezen, soms nog iets anders... Hebben allebei best veel slaap nodig.
voor mijn zwangerschapsverlof en ik dus elke dag vroeg op moest om te werken ging ik rond 22:00 uur slapen... stond toen om 7:00 uur weer op... nu ik verlof heb en de laatste tijd ook 's middags nog wel eens een dutje doe, ga ik zo rond middernacht slapen... zta nu zo rond 9:00 uur weer op... Ik heb dus zo gemiddeld 9 uurtjes slaap per nacht nodig...
Meestal gaan we rond 9 - 10 uur naar bed, ga altijd meteen met mn man mee, zijn wekker staat op 4 uur.
Nu liggen we er afhankelijk van de laatste voeding, er tussen 22 en 1 uur in. Toen ik zwanger was kon ik op het laatst toch niet slapen ivm jeuk, lag er geregeld pas om 4 uur in... en zo ook voordat de bevalling begon, anderhalf uur later braken mijn vliezen .
Hier meestal rond tien uur. Maar ik moet zeggen dat ik ook nooit gelijk slaap. Meestal hebben we de radio nog ff aan en ik moet nog wel tig keer naar de wc, dus slaap meestal na elven. Ben vaak rond zeven uur wel weer wakker. Nu ik niet hoef te werken ben ik mijn ritme wel wat kwijt. Anders stond ik meestal rond kwart over zeven op. Nu gaat mijn vriend zijn wekker nog om zeven uur dus ben dan meestal ook wakker. Soms lig ik s nachts een tijdje wakker dus blijf nog wel liggen na zeven uur en val wel eens in slaap. Maar echt uitslapen kan ik niet meer Bereid me vast voor op de "mama stand" denk ik...
Vergeet te melden dat ik om 7 uur ook weer in de auto zit naar me werk... dus daarom half tien er echt wel in
ik ga om 11 uur naar bed al heel de zwangerschap en na 12 uur gaat de tv uit ... nu ik verlof heb ben ik elke dag rond 9.30 wakker en tussendoor nog 3/4x plassen maar zo kom ik wel lekker aan mijn slaap vaak ga ik overdag nog uurtje liggen maar niet slapen ....
om half 10 lig ik meestal wel in mijn bedje, kijk daar altijd nog een tijdje tv. S'morgens gaat ook om 6 uur weer de wekker dus moet echt op tijd proberen te slapen
Leuk om te lezen, sommige heel netjes op tijd naar bed (vooral de werkenden zo te zien) en ook een flink aantal wat een beetje 'aanrommelt'. Ik herken dat wel, sinds mijn verlof begin ik ook mijn ritme kwijt te raken en ga ik op wisselende tijden naar bed. Maar ja, oudste moet nu elke dag naar school, dus moet mijn ritme weer terugvinden en elke dag om 7 uur op (bleh ).
Ik ga nooit te vroeg, want anders lig ik soms uren wakker. Dus meestal rond half 12 lig ik ongeveer. 's Middags wil ik eigenlijk niet slapen, ook al omdat ik dan 's nachts nog langer wakker lig. Al vanaf juni heb ik dit, de meeste nachten maak ik niet langer dan 5, 6 uurtjes slaap. Volgens de huisarts komt dat door het zwangerschapshormonn, dat maakt je alert, en bereidt je alvast voor op de gebroken nachten als de baby er net is. Ik moet erbij zeggen dat ik overdag ook niet moe ben ofzo. Het lijkt dat ik aan die uurtjes slaap gewoon genoeg heb.
laat tegen 1.00 lig ik een keer in bed en sochtens om half 8 gaat me wekker omdat ik om 9.00 moet oppassen bij me zus ga ik er pas half 9 uit bed kan het allemaal net redden
'Vroeger' was ik na een korte nacht altijd moe, nu niet meer terwijl de nachten soms erg rommelig kunnen zijn . Maar ik slaap nu gelukkig veel meer dan de weken voor mijn bevalling. Ik slaap nu trouwens vaak wel uit, als Eva ook lekker slaapt (lukt dus niet altijd ).