steken in mijn buik bij het klussen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder78, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hallo, :(

Even een vraagje. We waren volgens mij te laat voor mijn ei deze keer, dus waarschijnlijk niet zwanger. Wij vrijen evengoed heel regelmatig en met veel plezier. Gisteren echter voelde mijn buik helemaal niet goed bij het vrijen. Ik voelde hele erge steken in de zijkant van mijn buik, ongeveer waar mijn eierstokken zitten. Ik heb dit normaal nooit. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet pas over twee weken ongi worden als het goed is.

2. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    neej sorry ik weet het ook niet.. ik heb het wel eens gehad.. en toen stopte ik...
    verder zou ik hetniet weten sorry.. succes..

3. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    heb dit ook altijd als ik de pil niet slik, (deze maand overigens nog niet [-o< ) Heb het ook als ik ongi moet worden.
    Heb geen idee waar het vandaan kan komen als iemand het weet (en hoe je het op kan lossen) zou ik erg dankbaar zijn.

Suc6

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet niet of het dezelfde pijn is die jij voelt, maar ik heb dan het idee dat mijn vriend te hard stoot :oops: en dus hard tegen mijn vaginawand aanbeukt :) (terwijl hij het dan wel gewoon rustig doet) De dag erna heb ik dan ook nog wat buikpijn... soort kneuzing dan ofzo?

5. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk dat ik hetzelfde als jij heb, mijn vriend moet dan ook heel zacht doen en niet te diep :oops: . Verder doet het bij mij extra pijn als we snel daarna (binnen een dag) weer vrijen.

Gewoon rustig aan doen en niet te wild ;)

Deel Deze Pagina