Hallo iedereen, Ik heb een vraagje en hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.. 2 maart gaan wij verhuizen..dat is dan ongeveer 20 min. rijden van waar we nu wonen. Moet ik dan perse ook van v.k veranderen of mag ik bij deze blijven? gezien de afstand dan. Nu is het 2 min lopen en dan zijn we bij de v.kundige. Alvast bedankt voor de antwoorden
even met je vk overleggen, dat verschilt per praktijk namelijk, ze moeten er geloof ik binnen 10 minuten kunnen zijn.
Geloof dat ze het liefst in je eigen woonplaats alleen de vk zijn en dus niet meer als je gaat verhuizen helaas Ook kunnen ze dan nooit zo snel aanwezig zijn bij je thuis mocht dit nodig zijn Wel rot dat je straks halverwege je zwangerschap moet wisselen van vk, maar het is niet anders!
Mijn VK praktijk is 15/20 min rijden...Binnen 10 min zijn ze hier niet..Enne er is hier geen andere in de buurt...Dus dat vroeg ik me ook af....Hoe doen ze dat straks? Ik heb in ieder geval over 2 weekjes een bevalpraatjes dus zal ik erna vragen...Ben benieuwd...
Dan had ik geen Vk... De praktijk is hier 15 minuten met de auto vandaan, maar vanuit ons gezien wonen 2 van de 3 vk's helemaal aan de andere kant van hun gebied. Bij Jelle zat er 3 kwartier tussen de tijd dat ik belde en dat ze er was... Maar dat had ook geen haast moet ik zeggen.. Als het nodig was geweest was ze er sneller geweest... Als ik hier de straat uitloop zit ik in het gebied van de volgende vk... Dus je moet gewoon even overleggen met je Vk... Die kan je dat haarfijn vertellen...
ik wist het ook niet zeker, vandaar dat ik ook zei even overleggen met je vk. die zal de afstand moeten rijden namelijk straks bij de bevalling.
Wij gaan waarschijnlijk ook verhuizen in de laatste maanden van mijn zwangerschap. Ik heb dit nu al met de verloskundige besproken en zij gaf aan dat we gewoon bij de praktijk konden blijven. Wij wonen dan zo'n 15 minuten rijden van de praktijk vandaan. Dat was geen probleem.