buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pompeltje, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw hier en heb gelijk toch maar even een vraag.
    Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Vanaf het begin heb ik al dagelijks buikpijn. Nu alleen de laatste 2 dagen een stuk erger. De buikpijn zit overal. Tussen me middenrif zit het nu momenteel. Altahns iets lager daarvan. Maar het zit de hele dag overal. Soms zulke pijn dat ik er misselijk van word en gewoon even moet liggen met een pittezak/warm water zak. Maar het zakt gelukkig soms ook wel weer. Nu voel ik de buikpijn wel maar niet zo heel heftig.

Is dit normaal of niet? Maak me eigenlijk behoorlijk zorgen:(

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    He Meis,

Ik zelf heb er ook last van ook in mijn vorige zwangerschap het zit idd overal.
    Denk dat het te maken heeft met de darmen die ruimte maken ( ze verplaatsen zich ).
    Niet echt iets om je druk over te maken denk ik als het echt mega erg word zou ik even langs de dokter gaan of Verloskundige bellen.
    Je kan ook later ( had ik in ieder geval ) steken in je baarmoeder krijgen lijkt het net of je ongie word maar ook dat hoort erbij dat komt omdat je baarmoeder groeit.
    Succes met alles en probeer te ontspannen

Liefs, Brenda

4. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Pompeltje: ik ben nu 33 weken zwanger en ik heb juist de laatste paar weken last van de pijn die jij aangeeft. Als je je echt zorgen maakt zou ik even de verloskundige bellen. Heb ik ook wel s gedaan hoor, in t begin van mn zwangerschap. Ze hebben liever dat je 1x teveel belt dan 1x te weinig!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik herken je buikpijn niet, maar ik zou voor de zekerheid je verloskundige wel alvast bellen om het te vragen. Je weet maar nooit, toch??

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel. Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts nu voor een maandag. Eerder kon niet zat vol. Ik weet nog niet of ik bij de gyn of verloskundige terrecht kom dus huisarts leek me het slimste.

Kan inderdaad beter 1x teveel langs gaan als 1x te weinig.

bedankt in ieder geval voor jullie antwoorden

Deel Deze Pagina