2 kort op elkaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik wou graag weten of dat jullie toevallig ervaring hebben met 2 kinderen dicht op elkaar. Als alles goed gaat dan word volgends mij onze 2de geboren als onze 1ste 1jaar en 1week hoe hebben jullie dat gedaan ze is dan als het goed is niet zindelijk en kan misschien nog niet eens lopen.

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi hoi geen ervaring maar ben zelf nu zwanger en mijn kindje 'als alles goed gaat' is net 13 maanden als de tweede word geboren.

Ik zie wel hoe het gaat lopen het zal wel druk zijn maar dat zien we dan wel weer. Deze zwangerschap kwam echt als een complete verassing en was absoluut niet gepland. Dit maakt ons tweede kindje zeker niet minder welkom dan de eerste.

Ben je al zwanger?

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik heb ook geen idee hoe het zal lopen. Wij verwacht ons 2e kindje als Lynn 1 jaar en 3 maanden is. Voor ons was de zwangerschap ook een grote verrassing, maar we zijn er dol gelukkig mee!

groetjes, Mayke

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Als ik het goed heb zit ik nou op anderhalve maand.

5. mirjamc

mirjamc Actief lid

6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Ik weet het ook niet.Als alles nu goed gaat,dan zou deze ongeveer geboren moeten worden als mijn dochter nog net geen jaar is!
    :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dan heb je gewoon 2 in de luiers. Heb ik ook vaak gehad en voor je het weet loopt je eerste.
    Kwestie van handige spullen aanschaffen. Goede duowagen, zorg dat de box voor de eerste nog staat, dan heb je je handen vrij. Dat soort dingen

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zie de link van Ramona. Deze doe ik dicht! ;)

Deel Deze Pagina