Hallo dames sinds zondag 14 mei waarschijnlijk dag na eisprong heb ik steeds raar gevoel in mijn buik. het is nu ondertuusen 21 mei en heb het nog steeds en vooral als ik rustig zit en er op let. Het is links en recht in mijn onderbuik. Soms heb ik ook een vlaag van misselijkheid wat dan vanzelf wegtrekt. heb wel gewoon eetlust! Wat zou dit kunnen betekenen? xx lorfiedal
Hoi hoi, Nou dit is wel toevallig, ik heb net een topic geplaatst over precies hetzelfde. Heb het dan sinds gisteravond, links en rechts in mijn onderbuik, lijken wel steken maar niet echt pijnlijk. Voel me ook wel opgeblazen, vroeg me af of het mijn eisprong kan zijn. Heb eigenlijk pas 25 mei mijn eitje maar kan natuurlijk net zo goed gisteren geweest zijn. Heb jij een regelmatige cyclus? Liefs Miranda
ja in zoverre sinds ik gestopt ben in februarie steeds 28 dagen dus zover ik weet regelmatig. Alleen heb ik mijn nod 27 mei. en ik had dag na verwachte eisprong inderdaad die steken en ze zijn niet weggeweest!
Hoi Nann, Ik zie op je banner dat je zwanger bent, en jij had dezelfde verschijnselen al lorfiedal en mij? Miranda
Precies hetzelfde! Raar gevoel in mn buik, niet al te veel eetlust (het smaakte verder wel goed) en zo nu en dan een wee-ig gevoel... Voor de rest nergens last van!
Mijn nieuwsgierigheid gaat groeien groeien groeien. Zou het wat betekenen???? Of hou ik mezelf vreselijk voor de gek!!!! xx lorfiedal
jij had vroeg getest he? ik heb net drie testen besteld en weet niet of ik kan wachten tot zondag?!? xx lorfiedal
Oke, op zich een goed teken dus. Ik voel me verder ook prima hoor maar omdat mijn eitje eigenlijk pas donderdag zou moeten zijn.... Maar moet ik erbij zeggen dat ik na het stoppen in maart 1x ongi ben geweest en daaraan dus de 33 dagen heb aangehouden. Dus afwachten maar, jij in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! En nu maar hopen dat het "lytse" wonder goed blijft groeien! Liefs Miranda (ook fryslan)
Hey lorfiedal. Ik hoop voor je dat het raak is! Ik wacht deze week nog rustig af en klus gewoon door! hahaha Heb hier nog wel een test liggen die je met alle liefde mag gebruiken maar ja dat gaat een beetje moeilijk. Suc-6! Ik zal aan je denken deze week. Liefs Miranda
Haha wat leuk Miranda een mede-fries Ik had officieel maandag de 22e mn NOD (denk ik, want wist nog niet eens hoelang mn cyclus was omdat het de 1e ronde was) en ik heb vrijdag mn eerste test gedaan. Die gaf heeeeeel licht positief, zaterdag nog eentje gedaan en weer precies hetzelfde. Alleen toen las ik her en der op internet die verhalen over Romed testen en daarna was ik ervan overtuigd dat ik dan wel ongesteld zou worden... vanochtend toch voor alle zekerheid nog maar een CB digitaal en ja hoor
dus 1 dag voor nod de cb test die twee streepjes aangaf? ik heb namelijk 27 mei nod maar ga 27 mei om 07:00 vliegen naar spanje dus wil ik eigenlijk 26 mei testen om iets te weten. Anders heb ik niet zo een super week met ongi in spanje voor de boeg xx lorfiedal
Kan volgens mij best Lorfiedal! In mijn album staat rechts de test die ik vrijdag deed en links de CB test die ik vanochtend heb gedaan...