hallo, Ik schrijf voor het eerst een berichtje hier, omdat ik een 2de kindje wil. ik heb 29 okt mijn nod gehad en aangezien wij bezig zijn voor een 2de kleine, hebben we gemeentschapgehad op de vruchtbare dagen dat was dus afgelopen weekend en zou gisteren mijn eirsprong gehad moeten hebben. ik heb hem niet gevoelt echt, bij mijn vorge zwangerschap voelde ik hem heel heftig dat ik even inelkaar krampten zeg maar. de 26 nov kan ik pas testen, maar heb nu al last van kwalen wat eigelijk op een zwangerschap moet lijken maar durf eigelijk niet te testen omdat het vrij vroeg is, k ging gisteren even wat boodschappen doen met mijn vriend, ik ging de winkel in vergat wat ik moest halen, ben er gewoon niet bij vergeet gewoon een hoop, ik ben super moe, heb af en toe kramen en steken in mijn buik zoals boven mijn buik als aan de zijkanten opgezette buik. geen trek behalve s,vonds witte afschijding wat waterig slijm, steken in mijn borsten. mijn urine stink heel erg. stinkt naar vis hahahahaha mijn vriend zegt okal je bent zwanger wat moet ik doen, en wat denken jullie hier nou van? week of anderhalf heb ik nog getest toen wat het negatief en was net naar mijn nod dus dat kon zovieso niet gelukkig 3 testen in huis. groetjes
Je zou het kunnen proberen, maar dan zou je wel heel vroeg testen. Dus de kans dat het nog negatief is, is dan wel erg groot. Ik raad je aan om nog een week te wachten, om teleurstellingen te voorkomen
Hoi, Het kan inderdaad duiden op zwangerschap maar helaas ook niet. Ik heb dat vorige maand ook gehad, had geen trek, veel buikpijn, afscheiding, duizelig en vergeetachtig, maar helaas toch niet zwanger. Het afwachten is het ergste tot aan je menstruatie. Ik wens je veel succes en dat je snel zwanger mag worden. Groetjes Alex
als je afgelopen weekend je ei hebt gehad, of gister moet je daar nog 14 dagen bij op tellen voor je kunt testen, zolang duurt het gemiddeld voor het hormoon HCG in je urine zit. Op dit moment (sorry dat ik het zeg, bedoel het niet verkeerd) zweeft jou eitje nog (bevrucht of onbevruch) in je eileider en kun je nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben dit kan op zijn vroegst pas 10 dagen na je ei, dan komt HCG pas in je bloed voor... Als je urine zo stinkt heb je misschien wel een blaasontsteking, veel drinken is mijn advies en als het pijn doet Anti-Biotica kuurtje halen Verder nog even dit, je bent absoluut niet de enige die klachten/verschijnselen van zwangerschap heeft voor het offiicieel kan, ons lichaam houd ons soms aardig voor de gek, als mijn nod naderd denk ik vaak ook misselijk te zijn en extra zere ()() te hebben... hoop dat je wat aan mijn lange verhaal hebt liefs en succes met wachten...
lijkt mij onmogelijk dat je nu al zwangerschaps kwalen hebt! Want je kan pas over 13 dagen testen dat betekend dus dat je 2 dagen geleden je eisprong ong hebt gehad, en dan moet het zich nog innestelen en dat duurt sowieso 5 tot 10 dagen na de bevruchting voor het zich innesteld. Dus 1 testen is veel te vroeg. Je kan pas 12 dagen testen na je eisprong en 2 het is onmogelijk om nu al zwangerschap kwaaltjes te hebben. Zolang het zich niet heeft ingenesteld kan je geen hcg hormoon aanmaken wat betekend dat je geen zwangerschaps kwaaltjes kan hebben. Dus om het bot te zeggen het zit tussen je oren. Het enigste wat het wel kan wezen is dat je een late eisprong hebt gehad.
Oeps ik drukte perongeluk quote inplaats van wijzigen, dus wat ik heb gewijzigd heb ik even dik gedrukt.
Sorry had er even niet opgelet dat het pas zo kort na je eisprong was. Dan is het inderdaad erg vroeg. Ik had die klachten een paar dagen voor mijn volgende NOD. misschien een stomme vraag maar hoe lang duurt de "reis" van het eitje na de eisprong? Groetjes Alex
ik heb het al iets langer hoor, ik klus niet alleen met kers b.v of oud en nieuw. maar ik heb gehoort en gelezen dat een eiersprong ook iets eerder of iets later kan komen. ik heb een kleine van bijna 3 daar wist ik het al gelijk dat ik zwanger was, en daarvoor heb ik met 10 weken een miskraam gehad en had ook last van mijn rus en heb dus echt niet gelet op de vruchtbare periode dat kwam omdat ik niet wist dat ik zwanger was dus was eigelijk niet geplant maar wel gewenst. ik had ook last van hooftpijn duizeligheid pijn aan me rug enz. dus had voor de grap zo,n ding gekocht en thuis gedaan, en dus 2 streepjes. had die eiersprong ook niet gevoelt toen. ik herken paar dingen dat ik denk van hey wat is dat, ben er nu wat bewuster mee bezig dus inderdaad zou nu ook nog niet testen hoor maar wel raar gevoel. en de reis daar heen weet ik even niet haha
Een eisprong kan inderdaad later of eerder komen. Het is normaal dat je eisprong 2 weken voor je NOD komt. Dus als jij 26 nov ongesteld zou moeten worden, heb je gister ofzo pas je eisprong gehad, misschien iets eerder en misschien krijg je hem nu pas. Maar als je bijv je eisprong zaterdag heb gehad, heeft het zich als nog niet ingenesteld en kan je als nog geen zwangerschapskwalen hebben.
trouwens ook lekker vriendelijk hier om zo bot te reageren zo blijven de mensen weg hier. jammer kan ook iets vriendelijker vind ik dus misschien zit sommige dingen wel bij je zelf tussen je oren. kan heus wel iets hebben hoor maar op zo,n manier hoef dat ook niet.
Daarom typte ik er dus bij om het even bot te zeggen, ik had en heb geen idee om het op een andere manier te brengen. En ik weet niet wat je moeilijk doet je vraagt wat en ik geef antwoord. En ik kan wel zeggen joh gefeliciteerd je bent zwanger want het zijn typische zwangerschapskwalen maar dat is niet zo. Want het kan ook gewoon met je eisprong te maken hebben. En aangezien je gister je eisprong je zou hebben als je van een nette cyclus van 28 dagen uitgaat en je eisprong ook 2 weken voor je nod komt, kan het gewoon niet anders zijn dat je nu nog niet kan merken dat je zwanger bent. Zou wel heel raar zijn hè, dezelfde dag of misschien 2/3 dagen na je eisprong voel je je meteen zwanger. Dat is gewoon onmogelijk. Nu je net je eisprong hebt gehad, kan je wel last houden van die kwaaltjes omdat je eitje bevrucht is en zich ook gaat innestelen. Maar ik zou er niet te veel hoop op vast leggen, want je lichaam maakt nog geen hcg aan. Ik wil je dus alleen behoeden voor iets, ik gun het je van harte dat je zwanger raakt deze maand. Alleen het zou zo een grote teleurstelling zijn als je nu al denkt dat je zwanger bent en rond 26 nov gewoon ongesteld word of een negatieve test in je handen hebt.
hmmm, had te snel gelezen, je hebt dus zaterdag waarschijnlijk pas je eisprong gehad. Dan is je eitje nog niet eens ingenesteld, dus zwangerschapskwalen kunnen het helaas niet zijn. Misschien heb je een griepje onder de leden. Als je echt wilt weten of je nu zwanger bent of niet, kun je het beste een bloedtest laten doen bij de huisarts
Zelfs dat is dan nog te vroeg, want dat kan pas 4 dagen voor je nod. Ik heb trouwens nog een vraagje, was je wel normaal ongesteld zoals je normaal was 29 okt?
Dat is het inderdaad, dat zal de huisarts ook wel vertellen, maar je zal uiteindelijk iets moeten als je niet lekker bent. Wachten is uiteraard het beste en op of een paar dagen voor/na je NOD testen
Je moet trouwens echt begrijpen dat ik het echt niet rot of bot bedoel van de opmerking dat het tussen je oren zit. Dus als het rot overkwam wil ik me excuses aan bieden.
zo bot is het nou ook weer niet vindt ik persoonlijk.... je bent net "ongesteld" geweest je bent nog geen 2 wkn verder en je hebt al "verschijnselen" terwijl je eisprong dus nog maar net geweest is (of misschien nog wel helemaal niet, hij kan natuurlijk ook later zijn geweest) dus tja al wat je voelt kan een eventuele zwangerschap zijn, maar het kan daarbuiten verder van alles zijn meid... wacht gewoon af tot je "mag" testen...
heej, sorry maar ook ik ben het met IkDus, Smoekie en mijn eigen verhaal eens dat je nu gewoon geen zwangerschaps verschijnselen kunt hebben!Je kunt immers ook geen zwangerschapshormoon hebben op dit moment. Wel kunnen het zwangerschapssymptomen zijn als je in de vorige periode al zwanger bent geworden, maar dan zou je geen "normale" ongesteld hebben gehad... Volgens mij zijn we ook niet bot maar geven antwoord op je vraag, sorry als dat antwoord een tegenvalt maar als je nu al denkt dat je zwanger bent en met 10 a 14 dagen ongesteld word is de klap heel groot... hoop dat je snapt wat ik bedoel, maar 1 ding ik bedoel het zeker niet bot en de rest ook niet! liefs