Ben eind mei gestopt met pil netjes ontrekkingsbloeding gehad en op 25 juni wat bruinverlies wat overgin in gewoon bloed in nacht van 27 op 28 juni ik was best blij voor het eerst want dat betekend dat ik een normale cycls hebt...alleen deze menstruatie duurde maar 2 dagen en bijna geen pijn maar genoeg tampons verschoond om het maar zo te zeggen... Vanaf ongeveer vorige week vrijdag dat is de 15e verlies ik steeds een klein beetje bruin..echt amper wat...dit merkte ik door te vegen heb teon een tampon ingedaan maar daar zat amper wat op..en soms helemaal niets...dit houdt aan tot vandaag nog steeds hetzelfde bruinverlies maar heel af en toe een beetje rood echt niet veel en dan is het weer weg Toch kan er niets aan doen dacht het vorige maand ook maar ik heb gewoon buikpijn..heb al 3 dagen dat ik echt het gevoel heb ik dat ik ongesteld moet worden gisteren ook vreselijk last van mijn darmen (en heb al spastische darm van mezelf maar heb niets verkeerds gegeten volgens mij) windjes laten en ben zo moe ik slaap tussen de middag maar ik voel me gewoon anders voel me ja zwanger..heb 2 kinderen maar kan me niet meer herinneren hoe ik me toen voelde behalve bij mijn zoontje want toen was ik zo moe dat ik op mijn werk in slaap viel!!!! en ik toen rookte en in een keer geen sigaret meer widle nu moet ik het van mijn symptomen hebben en heb gewoon last van mijn onderbuik dit gaat niet weg is de hele dag wel aanwezig en dan heb ik het gevoel dat ik ongesteld ga worden voel ik wt lopen en ik snel naar de toilet maar is het gewoon doorzichtig vocht dus afscheiding. maar ja doordat mijn cyclus vorige keer 35 was en ik geen andere vergelijksmateriaal hebt zou ik toch moeten wchten of ik toch niet ongesteld wordt of mag testen de 36e dag! Vraag ik gisteren om te pendelen voor me wat denk je zegt degene je bent nu zwanger van een meisje dat zegt mijn pendel normaal geloof ik niet zo in die dingen maar nu in een keer wel Het is toch afwachten o ja ik voel mijn baarmoeder altijd om te kijken naar slijm...vorige week was het duidelijk vruchtbaar denk ik dan want ik temp niet gebruik geen ovulatietesten maar was vruchtbaarslijm en mijn baarmoedermond was erg hoog aleen normaal zakt hij dan altijd en kan ik hem goed voelen maar al anderhalve week zit die zo hoog dat ik er amper bij kan soms voel ik hem wel iets beter zitten maar hij is niet laag zeg maar OF MAAK IK MIJ ZELF NU ECHT GEK!!!