Haai, Ik ben precies 39 week zwanger..en sinds een paar dagen zit er elke dag wel wat vruchtwater in me slipje...Ik herken t door de geur..en weet zeker dat het geen urine is... Ik hoef pas maandag weer heen...moet ik hierover bellen of stelt t niets voor...me witte vloed is ook niet echt meer wit maar wat troebel rood... Heb wel steeds voorweeen ( al 3 week) What to do...
je had allang moeten bellen. hier is het zo dat als je vliezen breken dat je gelijk moet bellen en dat je dan binnen 48 uur moet bevallen ivm infectie gevaar
je vliezen zijn igg niet gebroken denk ik,enkel zit er een scheurtje in. Maar had inderdaad ook al lang gebeld
Eens scheur word ook gezien als gebroken vliezen. Je moet absoluut bellen ivm infectiegevaar en teveel verlies van vruchtwater (heel veel kleine beetjes is ook een heleboel nl)
jep bellen hoor !!!!!!! bij de jongste braken spontaan de vliezen in mn bed nog wel ... en moest toen binnen 24 uur bevallen zijn van de vk omdat mn knulletje n ietsje te vroeg was (net36weken) anders is het 48uur ivm infectiegevaar ..
Heb vanmiddag direct gebeld..en ze is ook langs geweest.. ze vond t moeilijk te beoordelen..want het was wel heel erg verdacht...Ze heeft gecheckt en het blijkt toch gewoon maar afscheiding te zijn en dus gelukkig geen vruchtwater.. Helemaal vreemd omdat de rest van de afscheiding gekleurd is (vooral na het plassen als ik afveeg) maar gwoon de dag door dus blijkbaar heldere afscheiding.. Ik was wel opgelucht want ook zij schrok dat ik zo lang had gewacht met bellen omdat ik niet lastig wilde zijn... Dus dat was niet zo slim van mij Me lichaam houdt me mooi voor de gek..En zelfs de Vk Ga maar weer verder met afwachten...en bij twijfel niet eens meer afwachten maar DIRECT bellen.. Thanx voor de reacties...
Gelukkig valt het mee dus..!!! En nou wachten tot de echte vliezen breken en je wel vruchtwater verliest hihihi dan kan het echte werk beginnen. En hopen dat het dan duidelijk is en je wat meer zekerheid hebt