Tips zijn welkom

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bubbelgum, Aug 31, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

Jul 7, 2017
    176
    18
    18
    Female
    Zoetermeer
    Wij hebben een tegenslag. Mijn man heeft altijd moeite gehad met klaarkomen maar heeft nooit in de weg gestaan. Nu zijn Wij bezig om een kindje te maken Wij zitten nu in ronde 4. En nu lukt het niet iemand tips. Toen hij klein was heeft hij ongeluk gehad toen in zijn balzaal naar binnen gegaan en nu heeft hij een kleinere bal maar heeft er nog steeds 2. Nu denkt hij dat het daaraan ligt. Iemand ervaring Tips?

2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

Apr 5, 2017
    4,847
    2,845
    113
    Heb er geen ervaring mee maar misschien niet je vruchtbare dagen vertellen?

3. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

Jul 7, 2017
    176
    18
    18
    Female
    Zoetermeer

Dat maakt niet zoveel uit en zeg ik eigenlijk bijna tot niet. Hij had het hiervoor ook al vandaar

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Maar bedoel je met lukt "het" niet, het klaarkomen of het zwanger worden?

Als je het klaarkomen bedoelt. Is dat anders sinds jullie proberen zwanger te worden? Zo ja dan lijkt het me meer mentale druk. Is het eigenlijk altijd al niet echt gelukt dan zou het een fysiek probleem kunnen zijn.

Hoeft niet. Mijn vriend heeft een niet volledige ingedaalde teelbal en de score van zijn spermatest was ruim boven gemiddeld ;).

5. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Kun je wat duidelijker zijn? Wat lukt er niet? Erectieverlies? Duurt het lang voor hij komt? Lukt het soms wel of nooit? Volume? En wat is er precies gebeurd vroeger (is niet helemaal duidelijk)?

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

Dec 22, 2016
    4,773
    3,116
    113
    Female
    Ik weet niet of de nadruk echt op presteren en zwanger worden ligt, anders zou ik gewoon zeggen nou lieverd we zien het wel.

Al komt hij de eerste paar keren niet klaar, gewoon zo laten en niks over zeggen. Wie weet lukt het de volgende x wel (weer).

7. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

Jul 7, 2017
    176
    18
    18
    Female
    Zoetermeer

Het klaarkomen had herft hij altijd wel gehad

8. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat je nu precies wil zeggen. Hij krijgt wel een erectie maar kan bij de penetratie niet klaarkomen, wat hij ook doet? Dat heeft in principe helemaal niks te maken met de teelballen.

9. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Ik snap het ook niet helemaal, maar zwanger worden zonder klaarmaken lijkt me lastig.. Zou dan denk ik toch eens langs de huisarts gaan.

10. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

Jul 7, 2017
    176
    18
    18
    Female
    Zoetermeer
    Het klaarkomen lukt niet heeft hij altijd al gehad maar nu is dat wat lastig als we zwanger willen worden. Hij heeft binnenkort afspraak bij de huisarts over ze ene bal of dat ermee te maken kan hebben

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Niet gemeen bedoeld hoor maar ik snap eerlijk gezegd niet dat als klaarkomen altijd al problemen oplevert en je daar mogelijk een oorzaak voor weet dat je niet allang naar de huisarts bent geweest...? Die vier maannden is dan toch verspilde moeite?

Lijkt me goed dat hij een afspraak heeft gemaakt! Hopelijk kan de HA helpen en zijn jullie snel zwanger.

12. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Ik blijf het een vaag verhaal vinden... klaarkomen heeft op zich niks te maken met de teelballen. Er komen wel zaadcellen uit maar het opstarten van het orgasme zelf, en de ejaculatie van het prostaatvocht, kunnen perfect gebeuren zonder teelballen.

Tenzij er een hormonaal probleem speelt. Testosteron wordt immers aangemaakt in de teelballen. Maar dan zouden de symptomen eerder de afwezigheid van erecties en een laag libido zijn.

13. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ervaart ie het gevoel van klaarkomen wel maar komt er geen sperma uit?
    Dan kan hetzijn dat het ejaculaat in zijn blaas terecht komt ipv uit de penis.
    Daar is geloof ik wel iets aan te doen of mee te helpen.

Ik zou idd even langs de huisarts en evt uroloog.

14. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

Jul 7, 2017
    176
    18
    18
    Female
    Zoetermeer
    zijn teelbal is vroeger naar binnen geklapt. vandaar dat ik denk dat het daar te maken mee heeft :)

omdat het eerder nooit erg was als hij niet klaar kwam. hij heeft het al jaren. maar zijn nu pas bezig om zwanger te worden dus nu word het wat lastig. en het is niet zeker of het daar aan ligt.

klopt hij voelt het opkomen maar dan op 1 of andere manier zakt het weg en soms komt het helemaal niet. en inderdaad geen sperma

we hebben nu afspraak bij de dokter gemaakt dus we gaan kijken wat die te zeggen heeft ;)

15. Lolalilly

Lolalilly Actief lid

Jan 10, 2015
    200
    50
    28
    Maar hij heeft dus nooit een orgasme? Ik weet niet of het bij mannen ook zo heet hoor Haha. Lijkt me erg vervelend voor hem dan geniet je toch minder van de seks of zit hij daar niet mee?

16. nickyhartje

Feb 14, 2017
    88
    53
    18
    Blijf het toch ook een gek verhaal vinden. Hij heeft zich als man nooit zorgen gemaakt waarom hij nooit klaarkwam? En jij hebt je nooit vragen gesteld omdat er geen sperma kwam, maar nu plots is het een probleem omdat je zwanger wil worden? Voor zoiets ga je toch veel sneller naar de dokter?

Het zou een retrograde ejaculatie kunnen zijn maar dan heb je wél een orgasmegevoel, alleen komt er geen sperma. Als er géén orgasmegevoel is, ljikt dat eerder op een neurologisch probleem. En niks met de teelballen.

17. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Sorry, maar dit snap ik even niet? Is hij helemaal nooit klaargekomen, of eerder wel en nu niet meer? Of alleen tijdens gemeenschap niet?

18. mamalacht

mamalacht Actief lid

Apr 19, 2017
    385
    267
    63
    Ofwel worden we hier in het ootje genomen, ofwel moet Bubblegum dringend een cursus communicatie volgen :)

manaolana and Chocoladetaart like this.
  19. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Kan hij wel klaarkomen als hij het zelf met de hand doet?

20. Bubbelgum

Bubbelgum Actief lid

Jul 7, 2017
    176
    18
    18
    Female
    Zoetermeer
    Soms komt hij wel klaar maar vaak niet nee hij zit er niet mee

Share This Page