hallo meiden, mijn eerste onderwerp hier op het forum hihi ik heb de laatste 2/3 weken last van steken in mijn onderbuik/baarmoeder en het schiet door naar mijn lies. wat kan het zijn en wat kan ik er tegen doen want de ene keer voelt het alsof ik een stomp in mijn buik krijg of alsof ik ongesteld moet worden (de heftige pijnen voelen als stompen en de mildere alsof ik ongesteld moet worden) HELP!! een radeloos meisje
hey, ben je al overtijd? ik heb zelf dat gevoel ook regelmatig,maar loop nu 6 dagen overtijd en geen duivels te bekennen.... afgelopen week wel getest,maar t de eerste waren negatief en de laatste waren rare testen (niet goed doorlopen ofzo,staan wel ergens gepost...). ik kan je niet vertellen of het zwangerschapstekenen zijn....helaas! ik lees even met je mee!
MelissaS88 kan van alles zijn: - ovulatiepijn - innestellingpijn - menstruatiepijn - hormonale verandering - endo - etc zonder verdere info waneer je NOD, ovulatie etc kunnen wij je niet helpen Zelf heb ik zonder redenen vaker die pijn. Altijd bij ovulatie van paar uur tot paar dagen. Soms dan ook week voor menstruatie, soms niet, soms 2 dagen voor NOD, soms helemaal niet, soms bij vermoedelijke innesteling etc. Kan van alles zijn en meetaal is het teken van op een of andere redenen hormonale veranderingen in je lichaam. Bijvoorbeeld ik drink nu 3 maanden zwangerschap vitaminen Dravitamon mama - ik voel nu bijzonder goed mijn ovulatie terwijl daarvoor nooit. En menstruatie is bijna pijnloos geworden..
mijn nod is 5 mei dus nog een klein weekje. idd wat is een endo?? misschien ben ik dan heel dom maar whahahaha ben wel blij om niet de enige te zijn met dit soort pijntjes maar aan de andere kant toch ook weer niet als niemand me kan vertellen wat ik heb (en mijn huisarts alleen maar kan zeggen dat ik niet zwanger ben :S)
Bedoel je trouwens endometriose? Ik had dat blijkbaar toen ik voor het eerst zwanger probeerde te worden..... maar dat was verder niet erg belangrijk, want het was toch gelukt
endometriose heb ik niet ben pas bij de gyneacoloog geweest en die had dat dan wel moeten zien (was er ivm zwangerschapsymptomen) maar ze zei dat alles er goed uit zag en voelde dus