hee meiden, hier ff een vraag van een onzekere miep: Ik heb 1,5 dag enorme pijn aan mijn borsten gehad, gister avond zelfs zo erg dat ik er helemaal gek van werd. Nu is dat weer zo goed als over.... als ik ren ofzo voel ik ze nog wel erg goed en als ik eraan zit en ook steken ze nog wel iets. Maar dat van gister dat ze continue pijn deden is nu weg.... kan nu de hoop op een wonder wel vergeten of wat denken jullie? Kan het zo wisselen? (mocht ik zwanger zijn) dank voor jullie antwoorden!
Hey Makkie, ik heb dat ook maar het doet bij mij niet gigantisch veel pijn ofzo ik heb meer druk op me borsten de hele tijd alsof ze plat gedrukt worden haha... Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jou Dus ik weet ookniet of ik nou zwanger ben ofniet! Nou groetjes!
Ik heb wel eens gelezen dat pijnlijke borsten het gevolg zijn voor sterke stijgingen en sterke dalingen in je hormoonspiegels. Dus eigenlijk kan het alle kanten op. Ik heb sinds ik zwanger ben enorm pijnlijke borsten. Ik heb het een maand niet gehad en was niet zwanger, meestal had ik het wel, maar minder en dan was ik ook niet zwanger. Het zegt dus niet zoveel. Je kan helaas alleen maar afwachten. Heb je nog andere symptomen?
Nou niet echt heel erg. Mijn borsten beginnen nu weer wat pijnlijker te doen, bij bepaalde bewegingen trekt mijn buik en het ik af ten toe kleine steekjes in mijn buik. Verder niet.... je hebt gelijk, kan alleen maar af wachten!
Ik had een week voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was super last van m'n borsten. Maar ja de hormonen he, je weet het nooit. Ik zou er echt ff een testje tegenaan gooien meid.
is het niet raar dat ik steeds alleen savonds mega last krijg van mijn borsten? En helemaal als ik mijn bh uitdoe. Nu voel ik ze ook wel, maar vele male minder dan savonds.... hihihihi wat een onzekerheid he?
Hoi , Ik heb het s,avonds ook erger dan overdag denk ms door de hele dag wel wat bezig te zijn dat je daar minder op let en s,avond wat rustiger aan doet. En als ik me bh uit doe voel ik ze ook beter maar na uurtje verlicht dat ook weer . Anders gewoon ff testje doen weet je waar je aan toe bent Succes
Als ik m'n beha uit doe kan ik wel gillen zo zeer als het doet. Testje Testje. Knap hoor dat je nog kan wachten. Laat je het wel weten?
nog geen ongi hier, en mijn borsten doen alweer minder pijn..... hou jullie op de hoogte, maar verwacht geen wonder meer..
spannend hoor makkie. Wanneer wil je gaan testen? Je bent al 2 dagen overtijd, dus het kan al wel. Ben benieuwd
Als je gaat testen, hoop ik dat het positief voor je is. Ben ook benieuwd, laat je nog iets horen. Liefs Nazli