gekste zwangerschaps-dementie/verwardheid- actie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik heb af en toe van die heeeeeeeeeeeele rare dingen die ik anders nooooit had en vroeg me af , zijn er meer mensen met leuke verhalen haha

Zo wou ik vorige week een waxine lichtje aan steken.... en liep ermee naar de kraan en hield het lontje eronder :confused: :( :oops: :oops: apaaaaaaaaaaaaart

en vandeweek aardappeltjes gebakken... gooi ze in vergiet om uit te laten lekken en spoel ze vervolgens ook om MET WATER!@!@!@ helemaal drijf nat die dingen hihi

en maandje of 2 terug deed ik heeeeerlijk afwasmiddel op mn tandenborstel.. mjammmmmm

meer mensen met zulke fratsen?

2. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    heb nog geen gekke dingen gedaan maar praten wil soms niet echt lukken. Draai woorden om.
    bijv ik doe de wasmachine in de was.

Die waxine lichtjes moet er wel heel erg hard op lachen hoor

3. sinada

sinada Niet meer actief

whahahahahahaha pies echt bijna in mijn broek van het lachen whahahahaha geweldig.

hier nog niet echt gekke dingen

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    hahahahaha... Volgens mij zijn de sleutelwoorden hier water en afwasmiddel... Was jij wel goenoeg af om je hormonen tevreden te houden? :p :p :)

Ik heb zelf nog niet van die acties gehad, maar je hebt me wel lekker laten lachen... :)

5. MisssZ

MisssZ Bekend lid

20 nov 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    whahahaha :) geweldig. Ik heb geen rare acties maar ben wel zo ontzettend dement dat ik er gewoon gek van word. Zo beschuldigde ik van de week een aantal vrienden van mijn vriend dat ze hoogstwaarschijnlijk het mutsje van mijn dochter in hun tas hadden gestopt. Ik kon die muts namelijk nergens vinden.
    Belt vervolgens een van die vrienden mijn vriend op om te vertellen dat zijn vriendin had gezien dat ik die muts die dag ervoor in de luiertas had gestopt.... Klopte als een bus want daar zat hij idd maar er ging echt geen lampje branden en nog kan ik het me niet herrinneren dat ik dat had gedaan.

En zo zijn er nog veel meer dingen die ik vergeet... Niemand gelooft me nog trouwens whahaha 8)

6. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hihi die waxinelichtjes is wel heel erg.
    Ik heb bij mn vorige zwangerschap ook hele "slimme" acties gehad.
    M'n man zocht een nummer maar kon het niet zo snel vinden. Dus toen zei ik nou dan bel je toch even 112. En hij deed dat dus ook nog zonder erbij na te denken. Pas toen er werd gevraagd of hij politie, ambulance of brandweer nodig had ging er een lichtje branden

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ipv van de wekker een uur achteruit te zetten met wintertijd, zette ik hem een uur vooruit...

met het gevolg dat ik iedereen hier thuis (woon bij schoonouders) om half 7 ipv half 9 heb wakker gemaakt voor het zondagontbijt :oops: hihihi

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Bij het kaas schaven gooide ik de kaasschaaf in de prullenbak in plaats van de korstjes :rolleyes:

Ook midden in een verhaal ineens vergeten wat je nou ook alweer aan het vertellen was...

En de ergste is dat ik mijn broertjes verjaardag helemaal ben vergeten...ik dacht er pas een dag later aan :oops:

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

bijna lenzenspul op mijn tandenborstel gedaan...voel me af een toe een kip zonder kop. Maar muis, geloof me, als je net bevallen bent, dan slaat het pas echt toe! Ik weet nog dat ik af en toe naar de pratende mond van de kraamhulp staarde. Ze vertelde van alles en ik knikte gehoorzaam, maar ik kon alleen maar denken: wat zegt die vrouw? Serieus, ik kon mijn gedachten er totaal niet bij houden. Heel gek gevoel, maar gelukkig... het gaat over...

fijne zwangerschap!
    Amber

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    :) dat zal lekker gesmaakt hebben afwas middel op je tandenborstel

hier had ik (nog steeds last van)
    telefoon in de koelkast in plaats van de kaas
    met de huissleutel je fiets van het slot halen
    de telefoon aan de lader gedaan maar niet de stekker in de stopcontact en sochtends je af vragen waarom de telefoon iet opgeladen is
    met een kar vol boodschappen bij de kassa staan zonder portomonee
    een adres opschrijven en de briefje op de post gooien in plaats van de envelop
    de etenswaren wat in de kast horen in de koelkast en wat in de koelkast moet in de kast

de raarste dingen haha :oops:

11. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Met praten haal ik inderdaad de dingen door elkaar; Zo waren we laatst aan het eten met een stel vrienden en wenste ik iedereen smakelijk eten, althans dat dacht ik, want ze keken me allemaal raar aan... Blijkbaar had ik weltruste ipv smakelijk eten gezegd!

12. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hahahah die aardapeltjes dan,ff afkoelen met water :D

het enige waar ik een beetje vaak last van heb,en zelf ook nog is voor schaam :oops: is dat ik me zoontjes verkeerd om noem,bij de oudste roep ik steeds de naam van me jongste :) :oops:

13. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik had vorige week een beker melk gepakt...
    Ik zette het pak melk in de vaatwasser en het kopje in de koelkast.
    Ik snapte er 's avonds niks van toen ik de vaatwasser ging inruimen.

14. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Toen ik nog zwanger was van onze zoon heb ik ook behoorlijk last gehad van dementie.

Kwam thuis en parkeerde de auto en liep naar binnen. 'S ochtends lopen mijn man en ik samen naar buiten en zien dat het raam niet meer in de auto zit en dat de deuren niet op slot zijn. Was dus vergeten het raam dicht te doen en ook nog eens vergeten de deuren op slot te doen. Dat was op zich al best erg, maar het ergste was dat het die nacht heel hard had gestormd en geregend....met het gevolgd dat de bekleding zeik nat was.

Denken dat je voor je voordeur staat, sleutel in de deur en die gaat er maar niet in. Zwaar geïriteerd manlief bellen waarom hij de sloten ineens veranderd heeft....
    Manlief komt wel een naar de deur om te kijken, ziet hij me bij de buurman voor de deur staan.... :(

Boodschappen doen en dan je pincode niet meer weten.
    Dit gebeurd me trouwens na mijn zwangerschap nog steeds een aantal keren....haha

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben nog maar net zwanger, maar heb al rare acties van mezelf gemerkt.

Afgelopen week ging de telefoon (niet de mobiel)...Maar ik kon hem niet vinden. Goed luisteren ---> hij zat in mn handtas...:)

En vrijdagochtend ging ik naar de wc op het werk en dacht, goh wat zit mn onderbroek toch raar. Bleek dat ik hem niet alleen binnenstebuiten had aangetrokken, maar dat de achterkant ook nog eens aan de zijkant zat...

Ben benieuwd wat ik nog meer ga doen.

16. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

ik heb alleen dat ik soms de zinnen omdraai of woorden vergeet
    of dat ik naar de kast loop om wat te pakken en het dan neit meer weet

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahahahahahahahha hiihi ohhh mooi man.... leuk om al deze dingen te lezen..

ben gelukkig niet de enige :D

18. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hahaha echt te grappig!
    Ik heb vooral rare woorden en zinnen uitkramen en omdraaien. En dan nog boos worden op me vriend als die me niet begrijpt!

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Vanmorgen nog... :oops:
    Vriendlief is vier weken geleden geopereerd (kruisbandreconstructie) en slaapt nog steeds op het bed in de woonkamer. Vraagt mij om een schone onderbroek te halen, sokken had hij gisteravond net schoon aangetrokken (dus die konden nog wel een dag aan) Loop naar de slaapkamer, pak een paar sokken, loop terug.... kijken,..... :oops: ja sokken had hij al aan. Hij had toch een ONDERBROEK nodig :rolleyes:

En kan inderdaad moeilijker op woorden komen. En maak nogal veel tikfouten in het maken van mailberichten etc. Net alsof mn vingers de juiste toetsen niet meer kunnen vinden.

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik verwissel soms ook woorden.

Of ik kan niet op een woord komen..... zoooo irritant.

Of er komt ineens een heel raar woord uit.

Deel Deze Pagina