Aangebrand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ligt het aan mij of wordt er de laatste tijd erg heftig op elkaar gereageerd hier op het forum? Ik ben geen moraalridder, maar zullen we ajb proberen om de ander in hun waarde te laten? Het forum wordt er op deze manier namelijk niet leuker van. We komen hier allemaal omdat we zwanger willen worden, zwanger zijn of zwanger zijn geweest.
    Ja, okee, er worden af en toe wat minder intelligente vragen gesteld, maar we zijn niet allemaal even ver wat betreft zwangerschappen. De discussie die af en toe geopend worden zijn namelijk verschrikkelijk oneerlijk/onterecht en vooral niet nodig.

Zo. Fijne feestdagen dus allemaal!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik geef je helemaal gelijk maar ik denk dat jezelf nu het vuurtje aansteekt eerlijk gezegt;):)

Ook Jullie Fijne feestdagen!!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohh en natuurlijk wens ik jou een vruchtbaar jaar toe:D

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Melanie1986: Thnx! Jij veel succes met je bevalling!

En ik doe een poging om mensen een klein beetje bewust te maken. Weet dat dat vaak averechts werkt! Ik zeg al, ben geen moraalridder, reageer ook niet altijd even goed, maar het is zo zonde.. Komt vast door alle hormonen die hier rondvliegen! Haha!

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ben het met je eens, in veel gevallen. Soms vraag ik me af waarom mensen, als ze zich eraan ergeren, er nog op reageren en het niet gewoon wegklikken.

Heb me inderdaad ook vaak afgevraagd waarom vrouwen die allemaal dezelfde wens hebben, elkaar zo afkatten.

6. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Het is idd heel jammer dat er zelfs forums gesloten moeten worden om dit soort dingen, het is ook niet nodig en andere mensen zijn er de dupe van. Als je iets irritant of vervelend vind om te lezen, reageer er dan niet op..denk dat dat de beste oplossing is. Ook als je merkt dat iemand vervelende opmerkingen maakt...gewoon negeren..ze vinden het alleen maar leuk als je reageerd en als je er geen aandacht aan geeft stopt het veel sneller. Ik denk dat de meeste meiden/vrouwen het fijn vinden om hier hun verhaal kwijt te kunnen, vragen te kunnen stellen, of dingen te bespreken die ze niet zo snel met hun omgeving willen/kunnen bespreken op dit moment...laten we het daarom gewoon gezellig houden. En ik snap heel goed dat de hormonen/frustraties hier door de lucht vliegen haha :D maar laten we wel zorgen dat het leuk blijft voor iedereen.

7. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    ik ben het ook helemaal met je eens.:);)

8. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Helemaal mee eens...en idd niet iedereen weet er evenveel van. Zelf dochtertje maar ben ook nog steeds geen alles weter.
    Er bestaan geen domme vragen alleen domme antwoorden:)

Iedereen hele fijne kerstdagen en een super gelukkig gezond en vruchtbaar 2013
    Wij gaan het ook weer proberen ..SPANNEND :):):)

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik merk het hier ook af en toe, en dan lees je sommige reacties en dan denk ik 'moest dat nu?' Kinderachtig dus.

Vast de hormonen....

Gewoon negeren als je vervelende reacties leest of krijgt, blijft het beste.

Fijne feestdagen en een vruchtbaar 2013 gewenst voor allen die verlangen naar een kindje (of meer). :)

Deel Deze Pagina