Hoi iedereen, Ik heb sinds enkele dagen af en toe heel erge steken links in mn onderbuik. Ook gaat dit af en toe gepaard met lage rugpijn. Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en heb sindsdien een heel onregelmatige cyclus. Vorige maand was ik 10 dagen overtijd. Nu ben ik er terug al 2 overtijd. Ik heb deze morgen een kv test gedaan die een licht streepje toonde.. later die dag deed ik een predictor early test en die toonde niks aan .. Ik loop ook moe en heb al 2 dagen geen trek in iets .. een paar dagen geleden begon ik ook enorm winderig te worden en had ik een zeer dikke buik! Wat denken jullie ? Zijn er nog vrouwen die weinig symptomen hadden en veel buikpijn?
Hoe lang duurden je laatste cyclussen dan? En die twee dagen overtijd, is dat gerekend vanaf de langste cyclus die je tot nu toe hebt gehad?
Nee het is gerekend volgens een normale cyclus aangezien ik zelf niet echt een patroon in mn cyclus heb.. De ene keer ben ik 2 dagen overtijd, de andere 10 .. ik kan dus niet echt voortgaan op dat gegeven ...
een licht streepje is ook een streepje toch? mischien omdat je die tweede test later op de dag deed die niks aangaf omdat je urine dan minder geconcentreerd is en je mischien veel gedronken had.. ik heb ook last van steken vooral links onder ben er snachts wakker van geworden en het was toen zo heftig dat ik misselijk werd en bijna flauwviel.. geen idee waar het door komt. ik zou een paar dagen wachten en nog een test doen als ik jou was. mischien kun je die cleurblue digitale proberen dan heb je geen gedoe met streepjes maar gewoon duidelijkheid! succes
Ik ga hier flink duimen voor je! Mijn eigen ervaring: ik ben ook in augustus gestopt met de pil en elke maand is anders, alle symptomen al gehad en vorige maand inderdaad steekjes in mijn buik (o.a.) Kortom: het zegt niks, zoveel weet ik ondertussen. Ik denk alleen als je anders nooit iets voelt en nu na maanden opeens wel, dan kan het wat betekenen. Maar je weet het pas echt over 8 dagen, dan kun je testen. Ik heb de eerste maanden mijn eisprong gegokt op basis van slijm en pijn en dacht dat die altijd op dag 10 was en dat min LF dan steeds verschilde. Omdat ik al flink op leeftijd ben, toch maar ovulatietesten gaan gebruiken, gaan tempen en me nog weer beter verdiept in vruchtbaarheid enz. Wat blijkt? Je LF is elke maand nagenoeg hetzelfde. De tijd tot aan je eisprong niet (ik heb er dus behoorlijk naast geklust in die eerste maanden ) Pas als je temp omhoog is gegaan weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad en vanaf daar is de periode tot aan NOD dus elke maand gelijk. De ene maand 2 dagen "overtijd" en de andere maand 10 dagen, betekent dus dat je niet goed weet wanneer je eisprong is? Het kan dus heel goed zijn dat je NOD nog een week weg is en je echt te vroeg aan het testen bent..dat kan dan die hele dunne streep op de KV verklaren! Ik ga met je mee hopen dat die streep nu elke twee dagen dikker wordt!!!
Hoi dames! Zit een beetje me hetzelfde verhaal. Ben in juni gestopt met de pil, laatste cyclussen gingen mooi gelijk lopen maar laatste was ineens een uitschieter. Wat zouden jullie nu aanhouden als nod? Het gemiddelde ? Of gewoon die hele lange? Heb sinds gisteren ook erg steken links in mijn onderbuik. Ook erg rommelige darmen . Heb de steken vooral na iets gegeten te hebben en als ik ga liggen.. Heb het nog niet eerder gehad, maar kan dit ook gewoon bij een aankomende menstruatie komen ? Hopen dat het raak is deze maand! Groetjes
@ eeyore . Streepje is streepje denk ik. En van predictor hoor ik wel eens slechte verhalen., hoop voor je dat het raak is !