steken in onderbuik, innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summer22, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    hey summer22,we lopen een beetje gelijk: ik ben ook gestopt met de pil afgelopen maart, dus zit in dezelfde ronde als jij ;)

2. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Ooh spannend he kim. Wel leuk dat we in de zelfde ronde zitten. Heb je ook al kwaaltjes enzo? Ik weet echt niet wat ik moet denken. Had niet gedacht dat ik me zo gek kon maken hahha.

3. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Belgie
    heel spannend.:D
    ja vorige week eisprong gehad, en nu zeurderige pijn in onderbuik, vermoeidheid,hoofdpijn,... maar op de duur zie je alles als een mogelijk innestelingssymptoom, word er soms een beetje gek van haha

4. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hahaha dat kun je wel zeggen. Denk bij alles. Ooh zou dit een innesteling zijn. Of zou dit met een zwangerschap te maken kunnen hebben. Pff om niet goed van te worden haha. En even later denk ik weer. Nee zal wel niks zijn en zal niet zwanger zijn.

5. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

Hier nog een in precies het zelfde schuitje... ook in maart gestopt en in mei ronde 1... ook ik heb last van mijn buik en rommelende darmen. Misschien komt het nog van het ontpillen... Rond 3 juni mijn NOD!! vandaag stiekem al gestest tegen beter weten in... blaco, omo wit,.. niets, nada! Nog even wachten en anders toch even langs de huisarts voor die pijnen.

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Heel herkenbaar die steekjes en zeurderige buikpijn. Het voelt inderdaad beetje als menstruatie pijn of ovulatie pijn. Ovulatie pijn kan het zeker niet zijn bij mij want zaterdag avond en zondag avond mijn ei gespot.
    ben ook sinds maart gestopt met de pil en heb dit nog nooit gehad. Ben ook erg vochtig van onder. Deze maand is ook onze eerste ronde. Laten we hopen dat het voor ons allemaal positief is! ;)

7. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik had afgelopen 2 weken zeurderige buikpijn, nu soms nog..
    En steken in mijn onderbuik af en toe.
    Mijn vruchtbaarste dag was 9 mei. En mijn menstruatie moest tussen de 25 en 27e deze maand komen, maar er is nog niks.
    Misschien komt die nog, en anders is het denk ik RAAK.. :D

8. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    waarom waag je er niet een testje op :)? als je overtijd bent moet deze wel zekerheid kunnen bieden. hier nog steeds last van mijn buik en zin in chocolade :S... toch al ongesteldheidsklachten? Lijkt me alleen wel heel erg vroeg. O ja.. ik heb ook geen zin in geknuffel, en ben het liefst alleen. herkenbaar?

9. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Belgie
    welcome to the club.:D
    heb ook al eens een testje gedaan paar weken geleden omdat mijn menstruatie er maar niet kwam,was ook niks. blijven proberen!

10. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gezellig :) Het is zo'n onrustig gevoel. Ben er de hele tijd mee bezig. Ik weet dat dat niet in zijn voordeel werkt.. maar toch... onbewust (of eigenlijk bewust) er mee bezig! Het is ook allemaal zo spannend!

11. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Ik herken het! Dit is onze eerst poging... Vorige week woensdag eisprong gehad!! Nu pijnlijk tepels, rommelende darmen en pijn in onderbuik!! Bijzonder spannend gevoel!! Weten jullie of ik gewoon vitamine b12 mag injecteren ? Succes meiden!!

12. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Als ik nu een testje doe, is dat niet wat snel?

13. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jij ook welkom Daantje! Geen idee of B12 een babytje kan schaden. Misschien iets om met de HA te overleggen?

Ik kom net uit de douche en mijn hele onderlijf voelt zo zwaar... mijn buik.. mijn benen.. oef. Ik heb vrij ongevoelige borsten. ook niet tijdens mijn menstruatie of ovulatie, dus denk ook niet dat ik dat tijdens een zwangerschap zou merken...

aftellen tot mijn NOD!!!

14. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Rinske, als je overtijd bent kan je zeker een testje doen!!! :D gevoelige testen kan je al doen 4 dagen voor je menstruatiedatum.

succes!!:)

15. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Hoi Bambi! ;) ik heb net ook gedoucht echt nergens zin in vandaag! Lekker badjas aan en niks doen vandaag !! Wanneer mag jij testen ?

16. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi Daantje... lekker he! ik loop (lig) ook in badjas ;) ik moet ergens rond a.s. woensdag ongesteld worden. dus zou rond zondag kunnen testen. spannend! jij?

17. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Haha ja heerlijk zo'n dag!! Héél spannend hoor !! Hoop voor jou dat het gelijk raak is natuurlijk!! .. Ik kan vanaf volgende week zondag testen.. Nog even geduld dus.. Heb je nog meer symptomen al gehad ?

18. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    pfff nog langer wachten! zelf heb ik het volgende gehad:

zwaar gevoel in buik
    rommelende darmen
    steken rond baarmoeder
    1 dag heel erg tranende ogen
    licht misselijk (misschien door spanning)
    moe en slecht slapen (misschien ook door de spanning)
    licht in mijn hoofd
    geen zin in knuffelen etc, graag alleen

19. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Hallo!

Ik lees hier een hoop herkenbare dingen zeg! Dit is de tweede maand waarin wij proberen zwanger te worden. Zo spannend! Heb afgelopen maandag mijn eisprong gehad. Sinds gisteren heb ik lichte krampen in mijn baarmoeder, alsof ik ongesteld ga worden. Ook al vier dagen achter elkaar hoofdpijn.

Vandaag heb ik ook een zeer duffe dag... Zal het aan het weer liggen? 😋 Alles voelt zwaar, mijn buik voelt opgezwollen en mijn hoofd voelt raar licht. Al lijkt dit ook te komen doordat ik de hele tijd honger heb en toch misselijk ben.

Heerlijk om hier een beetje rond te lezen. Ik ben niet de enige die er zo mee bezig is. Gelukkig moet ik morgen weer voor 5 dagen aan het werk, dan heb ik weer lekker wat afleiding. Want als je er zoveel mee bezig bent ga je steeds meer voelen en denken!
    Ik houd het hier in de gaten..!! De meeste lopen aardig gelijk. Leuk!

20. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi Anne!

Fijn dat je er ook bent :)
    Hopen dat al die symptomen goede voortekenen zijn!

Ik ga voor je duimen!!!

Deel Deze Pagina