Ik heb gister wel de buikpijn gehad van de menstruatie die eraan komt Dus ben bang dat ook ik ongesteld wordt een deze dagen. Is er iemand die weet of je moeilijker zwanger wordt van de tweede dan van de eerste?
Bloed :O wat moet ik hier van denken!? het is licht roze.... nu ongeveer 9 dagen na mijn eerste knaller ovulatitest.. (de laatste was 2 dagen later). ben nu dus 7 tot 9 dpo. Lijkt me stug dat dit al ongi is toch? ik ben in de war....
Oh spannend Bambi... Even afwachten of het doorzet of toch een innesteling is?! Hoop het laatste voor je!!
Dankje!! ik had vanochtend ook een lichte streep op mijn zwangerschapstest!! Dus helemaal confused nu. Het bloedverlies is heel minimaal... Ik heb geduld (maar niet veel.. haha)
Oh dus misschien was het een goed teken!! Spannend! Heb je nu nog kwaaltjes of voel je wat in je onderbuik?
Hier nog steeds geen verandering.. Ben nog steeds niet ongesteld geworden.. Maar de test van zaterdag was negatief..... -_-
Nee ze zit ook in het topic nod eind mei begin juni. daar geeft ze niks aan over de testen maar dat ze nog steeds overtijd is.. heb ook naar haar testen gevraagd maar heb er nog geen antwoord op gehad.. vind het ook wel spannend
Ik heb ook weer getest... Maar negatief... Maar ondertussen wel 10e dag vandaag dat ik overtijd ben....