Volgende week naar de HA

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pattie007, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Als ik deze week niet ongesteld wordt ga ik weer naar de HA.
    Ik ben met mijn 5e cyclus bezig en ik wordt weer maar niet ongesteld. Ik zit inmiddels alweer op dag 78 van mijn cyclkus en ik wordt er gek van. Ik ga dus volgende week een afspraak maken en ik ga erop staan dat hij mij nu maar eens doorstuurt. Ik denk dat dit wel eens kan na 11 maanden van de pil af te zijn.

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje meid, dat duurt zeker lang bij je. Zeker als je zwanger wil worden en je cyclus niet regelmatig dan zou ik er ook heel gek van worden. Ik vind ook dat het tijd word dat je huisarts je doorstuurd. Misschien moet je gewoon deze week al bellen.
    Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je cyclus snel normaal is en dat je snel zwanger word.
    Groetjes Jolie

3. pammy

pammy Actief lid

heel veel succes
    hoop dat je eerst snel ongi word en daarna snel zwanger

4. Niet meer actief

hoi meid
    dat duurd idd wel erg lang
    hopelijk word je doorgestuurd en geholpen
    en ben je hierna snel zwanger
    succes :) :)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jeetje, als ik jouw verhaal lees, schaam ik me dat ik vanochtend bij de huisarts ben geweest voor mij louzy 35-37-40 dagen cyclus! :oops:
    Ik kreeg te horen dat het 6 maanden kan duren om te ontpillen en ik ben pas in november gestopt! Maar jij bent al veel verder en je cyclus is ook veel wisselender. Ik zou ook op mn strepen gaan staan nu hoor!
    Maar ik mag pas over een jaar bij haar terugkomen...mmmh :(
    sterkte en kom op voor jezelf! :)

6. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    @poohbear226:
    Je moet je niet schamen hoor. Ik wist dit ook niet voordat ik van de pil af ging. Kan iedereen overkomen.

Mij werd verteld dat het wel een jaar kan duren voordat de pil uit je systeem is. Ook ik moest wachten tot we een jaar van de pil af waren, maar met deze zéééér onregelmatige ongi ga ik dus 1 maand eerder. Ik hoop dat ze hier niet moeilijk over gaan doen, maar dat denk ik niet. Mijn HA is niet heel erg moeilijk nl.

Deel Deze Pagina